Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

sofie och laura:  jag tycker att min bäbis får komma om 1 månad typ 19 maj istället för 19 juni :) men det lär nog inte hända :)

ja slemproppen kan ju släppa i omgångar och återbildas har jag oxå hört..
    alla säger att min mage sjunkit redan. min bäbis ligger iaf me huvudet ner, ska bli spännande å se om han är fixerad lr inte nästa vecka hos bm. känns som att magen hänger ner nu :) känner mig som ett hängbukssvin kan jag säga.  titta själva :)

det är tuuungt nu :)

• Madelen21

kickilina: Tack snälla du :) Känner mig som jaaa....  ja vet inte vad... men alla säger att min mage sjunkit... vad betyder det om ja får fråga... ju tidigare magen sjunker, kan förlossningen bli före bf då?
    ska bli spännande å se om han är fixerad nästa v..min bäbis har ofta hicka.. å hickan känner jag nere i magen.

en gammal barndomsvän fick en bäbis förra veckan 2 mån för tidigt å han vägde 2050
    tänk er en mjölpåse :) så liten då :) 

• Madelen21

Oj oj här har jag börjat få sammandragningar... obehagligt..  dom kommer å går..
    ja hade tid hos tandläkaren i em men de avboka jag för å ligga där me sammandragningar i 1 timme känns inte bra just nu... ush å fy...

jag håller på å betar av min att göra lista... jag gör en lista varje dag och betar av.. är skönt faktiskt.. 

• Madelen21

jag har oxå varit hos bm idag fast jag var inte där på ett inplanerat besök. Hade ett ärende på bvc och då hade hon tid för mig för jag ringde i morse och hade lite frågor.
    Jag ska dit i morgon 8.45 och ta gallsyra prov för jag har sån fruktansvärd klåda på hela kroppen. sen skulle hon prata med någon läkare om klådstillande och ringa mig under dagen i morgon.. mitt riktiga besök är på måndag nästa v. jag har haft sammandragningar idag som gjort ont av å till.

jag fick med födelseplan hem idag så nu har jag börjat fylla i den. 

• Madelen21

missme83: jag har skrivit massor, tidigare erfarenheter rädslor ja u name it :)

känns att det närmar sig nu... 9 veckor är ju inte långt... känns iaf inte så nu.. veckorna går fort å snart har vi våra små här.... min lilla bökar som en tok.. å nu ska jag gå å duscha...

jag är alltid upp några ggr/natt å alltid äter jag/dricker.. men inatt får jag inte göra det.. jisses ja kommer va super hungrig i morgon juh: / aja tur de bara är i morgon :) 

• Madelen21

gaah vilken morron.. varit vaken sen 06... ska iväg å ta gallsyra prov 8.45 jag är svin hungrig!! måste vänta ända tills kl 9 när provet är taget innan jag kan äta nåt :/

• Madelen21

jag brukar känna ett tryck i magen typ som ni andra beskriver.. obehagligt är det... då är de bara vila som gäller.

• Madelen21

sofie och laura: jag har oxå packat lite.. men måste handla lite saker men det hinner jag än... typ schampoo deo mm...

idag har ja varit ute i flera timmar å grejjat när ja kom in var min rygg helt förstörd... hade så ont så ja knappt kunde gå... nu är det bättre men jag har ont på insidan av vänster lår... ush nu lär jag nog tagga ner lite..

BM besök i morgon.. å v 32 på onsdag, när är det som det blir varannan v? snart va? 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~