Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Etangen: Jag har varit ute i 2 timmar å grejjat på gården idag, när jag kom in trodde jag ryggen skulle gå av... å smärtan i benet känner jag igen, fast för min del är det vänster ben :( jag har förövrigt en himla massa åderbråck på vänstra benet oxå...

i morron bm besök ska bli spännande å se sf måttet. 

• Madelen21

sofie och laura: jag har bm besök i morgon, v 32 för mig på torsdag oxå. ska prata förlossning me bm i morron. har börjat fylla i min födelseplan. Känns som tiden går snabbt nu.. men visst skulle du snittas? har du fått datum?

• Madelen21

gomorron tjejjer...
    hoppas alla mår bra! var hos bm igår allt bra, sf 31 vikt +14 kg blodvärde 114, lite lågt.. bltr minns ja intee..
    ska dit igen om 2 v.

nu ska jag och mina barn på öppna förskolan :) 

• Madelen21

sagolina: ja jag har svårt att fatta att 8 v kvar.. shit de e ingenting... tycker d va nyss man plussa...
    jag har allt i ordning, ja förutom bb väskan, har börjat kolla på det å ska väl inhandla några saker till den, annars har vi vagn säng skötbord mm i ordning. känns bra. skötbordet använder vi ju så de har aldrig tagits bort.. vi har ett väggskötbord från ikea som man fäller upp på väggen, väldigt smidigt.

jag känner oxå stress men på ett annat sätt.... Jag känner stressen över att inte ha ett perfekt hem...
    Jag önskar man vore mångmiljonär ibland så man kunde uppfylla alla drömmar... Då skulle jag anlita hantverkare som fixar köket å tapetserar om överallt mm.. föör hur fint är det när det är riven tapet lite här å var? ( katter å barn) tur vi inte har dyra tapeter... jaja... de får va som det är... jag städar grejjja mm så gott ja orkar.

nu dags för 2 km promenad me älsta barnet till dagis. 

• Madelen21

melikeyou: nej de e int för tidigt, de har ja gjort för länge sen :) å  lika bra va de för nu har ja typ ingen ork vissa dagar å v 32 idag :)

• Madelen21

kickilina: Namn ja, det är svårt.... diskutera namn me sambon är inte de enklaste :) Han tycker väl typ: de får vi väl se när ungen kommer ut... men jag har iaf några alternativ, men det jag tycker mest om är faktiskt Elias och Lukas. Så vi får se. Syskonen heter Agnes och Theo.

Elias
    Lukas
    Liam
    Edvin

• Madelen21

sofie och laura: ja jag har oxå känningar av förkylning, ont i halsen av å till å tät näsa... å bäbisen är  helvild i magen.

idag har jag 60 dagar till bf. sjukt va fort de går. å solen skiner :) men bara 1,5 plusgrader.. men blir varmare på dagen....

• Madelen21

elfwinter84:
    Oj oj, hoppas att allt går bra för dig, bra att dom tar ut bäbis med snitt på måndag, fast jag kan förstå att måndag känns långt borta!!

• Madelen21

hjärtat3:  Haha vilken craving :) jag åt jättemycket sån gurka i en period förut.. nu har ja inte ätit på länge... fast när du sa de så blev ja faktiskt sugen :) Här är de jordnötter å apelsiner som är mitt värsta begär.. fast värst är jordnötter haha :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~