~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag förstod ändå ;)
Jag förstod ändå ;)
Åh! Ja de ska ju höra nu så! Super mega myyyyyyyyys!! ;D
Idag fick vi prata med dottern. Allt överdrivet taffsande blev för mycket. Det känns ok här hemma men inte det extrema klängandet på ex affären! Jag kan knappt gå!
Känns som att hon försöker skydda oss och skryta om det samtidigt. Tycker det är gulligt men fem månader till av det? Nä vi fick säga att när jag går så vaggas bebisen och då kanske vi ska låta magen vara i fred så bebisen får sova. Det köpte hon och ingen blev ledsen och jag kan gå igen!! :P
Söta storasyster
Solrosen: skönt att inte vara ensam! Är ju gulligt ibland såklart men inte KONSTANT! :)
Är väl upp till var och en, jag kan inte låta bli och det känns bättre att dela upp inköpen på olika månader :)
Sen vill jag inte vara den men bebisen kan ju komma tidigt och då vill man inte stå handfallen. Halva graviditeten är ju förbi för många :)
Ja då kanske det är enklast att vänta också! Mindre att bära i flytt! :)
Vi har ju ett ledigt rum till lillan så det är lite mysigt att hålla på :)
Det står på Bf listan! Jag är från Härnösand, Västernorrland :)
Dudå?
Andra länken i trådstarten! :)
Dottern tycker det är kul med bebis sakerna också, hon är 6 om nån vecka och super stolt :)
Jag har för mig att dottern fick egen säng strax innan 5 månader. Tror det var för att jag vaknade vid varje rörelse. Började ge gröt vid 6 mån och då sov hon utan problem hela natten. Men då och då fick hon perioder då hon var svår sövd.. Sen delammade jag till hon var drygt ett år och innan jag slutade sov hon aldrig i sin säng på dagen.. Får se hur det blir nu men vi har ju takvaggan här inne i början men hon blir nog mest i sängen. Lite bekvämt att bara byta bröst och sova vidare ibland ;)
Synd att många landsting inte tillåter sätesförlossningar då ;P
Min mamma kom i säte! Vägde 2985 och 49 lång. Min dotter låg i sätes- och fotbjudning och snittades ut då hon var redigt fastkilad. Vägde 2980 och var 49 lång! Lite lustigt :P
Solrosen: inte på rak arm men på många bilder är hon väldigt lik! :P
Men till sättet är de mer lika!
Här är det iallafall inget snack om sätesförlossningar, var vändning och om det misslyckas snitt för mig men hon var så fastkilad med rumpa och fötter så de bedömde innan att vändning hade liten procentuell chans att lyckas och det kan ju framkalla förlossning