Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Låter rimligt på det sättet du räknat på. Vi räknar på Max priser vi är beredda att betala och hamnar ju lägre men vagn och babyskydd har vi 4000 på och det är den största utgiften och vi ska köpa begagnat. Fast börjar bli less på vagnar nu och tänker fan snart köpa en ny :P

• AlexandraViberg

Ja det blir jag med! Känns som att man kan döda någon med magen då ;)
    Jag hade inga alls med dottern, varken sammandragningar (förutom vid sex såklart) eller förvärkar (kejsarsnitt i v.38) så det känns jätte ovant men gör ju inte ont utan är mer obehagligt att bli så hård :P

• AlexandraViberg

Får ont ibland men även i nacken så då har jag legat konstigt. Spänningshuvudvärk typ.
    Hade migrän till v.16 men inte längre! Så skönt! :)

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-25 16:08:32 följande:

Vet inte om det finns fler. Men jag tycker enbart att man känner sig lost och ignorerad i den gruppen. Har inte gått ett enda svar på mina inlägg där.
    Har aldrig ställt någon fråga där så det vet jag inget om, bara hittat bra info om färgning och sådana saker och tips om frakt och fakta om vagnar. :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • AlexandraViberg

Verkar som att du kan få dras med det om det inte gett med sig. Hormonerna sjunker drastiskt runt v.17 och det är då det går över för de flesta eftersom det blir lika lågt som i början. Önskar jag kunde bifoga tabellen på det men sitter med telefonen.. :/

Fast! Det kan ju fortfarande vara högre än i början, jag menar generellt. Det sjunker mer och mer nu och nästa drastiska sänkning är i v.25 har jag för mig! Sen sjunker det till förlossningen.

Kan ha kvar länken! Ska kika..
    Ja se på fan!

vi2blir3.se/2010/01/hcg-niva-tabell/

Så det kan ju gå över pga det eller så är det känslig mot hormoner i allmänhet och mår dåligt av dom hela tiden till förlossningen. Men lets hope not!

• AlexandraViberg

Är glad att vi haft namn klart i en evighet! Haha! Vi hade Alicia Viberg eller Anton Viberg. Blir ju en tjej, så första! Jag tycker att det gärna får låta bra led efternamnet även fast man lätt kan byta det, speciellt som tjej! :P

Mitt flicknamn är Nilsson och Alicia Nilsson tycker inte jag låter lika bra som Alicia Viberg :P

• AlexandraViberg

Åh skönt om man hade så "enkelt". Vi hade klart på pojke men på tjej är det svårare.. Känns som att jag använde det enda fina kvinnliga släktnamnet till dottern!
    Hon heter nu "Sophie Milly Viberg" med Sophie som tilltals. Så vi scoutar namn i släkten nu, är viktigt att det är ett släktnamn för oss :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~