• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Nån mer än jag som är ständigt hungrig?
    nu ikväll har jag ätit 2 päron och efter det fyra varma korvar :) haha... sjukt ju.. Min sambo sa bara mää :) å skratta.. haha... nån mer som brukar få ont bak i ryggen uppe vid revbenen? Jag får dt emellanåt. Magen är stor som en boll å ja är trött i ryggen å benen värker som jag vet inte vad.

• Valborgs

Jo, hungern gör sig påmind hela tiden här. Har hänt flera gånger senaste veckan att jag 10 min efter middagen gått och gjort ordning mackor att äta! Om man ska fortsätta såhär så rullar man väl snart fram.. (ännu mer än innan dvs) :)

• Madelen21

valborgs: ok, ja jag har gått upp 4 kg ungefär å har gått upp ungefär 18 och 20 kg m mina barn å jag har börjat på samma vikt vid inskrivning, fast dock denna gång 2 kg mer än förut men 60 kg så max vägde jag 80 kg när ja vänta andra barnet.

• Kickilina
    Solrosen82 skrev 2013-01-29 16:02:34 följande:
    Jag drömmer också att min man lämnar mig. Drömmar om förlossningen handlar ofta om att jag "sovit bort" hela förlossningen och att min man inte fotat nånting.
    På tal om sexdrömmar så har det t.o.m gått för mig av drömmen! Ursäkta detaljerna ;)
    Även för mig...tihi...trodde först vattnet gått

• AlexandraViberg

Det där med sex drömmar.. hade mer med dottern minns jag, men även blivit nu en hel del! Jäkla kropp.. :S

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Johanna87
    MissMe83 skrev 2013-01-18 21:03:53 följande:
    Nu har vi bestämt oss för vagn. En maxi Cosi mura 4 blir det helt perfekt för oss. Röd funkar väl till grabb??
    En Maxi Cosi mura 4 är precis vad vi har köpt till våran son. En svart liggdel och röd sittdel. Jag tycker den verkar kanon. Men kan inte hitta så mycket personlig information om den. Men den känns rätt. Så jag hoppas jag är nöjd med den när våran son kommer ligga där i sen:)
    Och ja rött funkar absolut till en grabb.

• Johanna87
    mytol skrev 2013-01-19 21:58:03 följande:

Du minns inte vad hon hette? Har jobbat på bb i Norrköping å känner eller åtminstone vet vem dom flesta är så jag blev lite nyfiken . Själv går jag på Lovisakliniken och där jobbar en kvinna som heter Darja som ul bm. Hon e toppen och jobbar även 50% på vrinnevi som ul bm. Hon har en brytning men gör verkligen allt för att man ska förstå å e glad å jättegullig.
    Nej jag minns tyvärr inte vad hon hette. Men de var en ganska liten äldre kvinna. Vitt hår och ja allmänt tråkig person eller vad man nu ska säga. Vill inte vara elak men hon såg tråkig ut. Oengagerad. Vet inte hur många det finns där men ja. Jag vet bara att jag inte vill träffa henne igen i detta sammanhang. Men hn hade iallafall ingen brytning utan pratade flytande svenska.
  • MissMe83

Neeej har börjat få halsbränna från helvetet.
    Vad gör man åt det förutom dom hemskt äckliga tugg tabletterna??

• Solrosen82
    Kickilina skrev 2013-01-29 20:19:01 följande:
    Även för mig...tihi...trodde först vattnet gått

Maken tycker mest att det är häftigt. ;) har varit samma i tidigare graviditeter.

Jag är också hungrig konstant. Försöker äta nyttigt för att inte gå upp så mycket och för att bebis inte ska bli så stor. Har mackor med mig på jobbet till fikarasterna. :)

Missme83: Jag tar omeprazol, funkar jättebra! :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~