• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Drömde förra natten att jag var joggade med en barnvagn. I vagnen låg en liten baby med rosa strumpor, så jag visste det var en flicka. Kan det månne vara en liten flicka som vilar i magen?Glad
    Inatt har jag istället drömt att vi hade två leoparder som husdjur, en svart och en fläckig. Månne kattorna har varit supervilda under natten och stört mig:P 

• mhpo

Alltså alla dessa drömmar :O ) Haha jag drömmer ibland att jag kör runt på en dotter i vagnen, ibland att jag ammar en liten son. Mest drömmer jag otäcka saker som inte alls har med barn att göra, om att jag har trillat ner i en ormgrop och inte kommer upp eller är att jag blir vittne till helt sjuka mord.. Ah läskigt värre är det vissa nätter, jag som inte drömt mardrömmar (som jag minns) sen jag var liten.. :/

• natlup

Ni som haft rul å väntar pojke. Har era pojkar haft lite förstora njurbecken ?

• Madelen21
    Här kommer lite information om det är nån som funderar på att köpa en vagn  av detta märke....

Bugaboo International BV återkallar två av sina barnvagnsmodeller, eftersom en knapp på bärhandtaget riskerar att lossna. Om ett barn ligger i bärdelen när knappen och bärhandtaget lossnar riskerar barnet att falla ur bärdelen och få allvarliga skador.

Återkallelsen rör modellerna Bugaboo Donkey och Bugaboo Cameleon, med undantag för Bugaboo Cameleon3. 

Ägare av berörda modeller uppmanas att registrera sitt köp på företagets hemsida och få ett nytt bärhandtag skickat till sig inom två veckor, uppger Konsumentverket.
  • Natan

Dessa mardrömmar som man drömmer är verkligen hemska :( jag har inte drömt så här mycket mardrömmar på flera år! Ormar, mord, otrohet och massa andra konstiga saker!

• ToTo10

På tal om drömmar har jag flera ggr sen jag blev gravid drömt att min sambo lämnat mig innan bebisarna kommit... Och det gör så ONT i drömmen, känns så otroligt verkligt.. Vaknar av att jag gråter och har sen jättesvårt att släppa känslan och drömmen fast han ligger där och håller om mig! 

• Natan

Toto10: jag har också drömt att min man lämnat mig och drömmen känns så himla verklig!! Jag vaknar upp helt svettig och gråtfärdig och först då fattar jag att det är en dröm för bredvid mig ligger han å snarkar :)

• ToTo10
    Natan skrev 2013-01-29 12:55:53 följande:
    Toto10: jag har också drömt att min man lämnat mig och drömmen känns så himla verklig!! Jag vaknar upp helt svettig och gråtfärdig och först då fattar jag att det är en dröm för bredvid mig ligger han å snarkar :)
    Ja, usch... Det är riktigt otrevligt!
  • AlexandraViberg
    ToTo10 skrev 2013-01-29 12:52:35 följande:
    På tal om drömmar har jag flera ggr sen jag blev gravid drömt att min sambo lämnat mig innan bebisarna kommit... Och det gör så ONT i drömmen, känns så otroligt verkligt.. Vaknar av att jag gråter och har sen jättesvårt att släppa känslan och drömmen fast han ligger där och håller om mig! 
    Usch fyfan vad jobbigt, är nog en vanlig "rädsla" som gravid. Jag har drömt om min förlossning 3 gånger och alla gånger har bebisen kommit i april.. :/
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~