• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina

Vilka drömmar ni har töser! Själv har jag kommit in i någon sexuell fas tror jag Drömmer bara om massa sex (med maken då såklart ) Känner inte igen mig själv...

Har också kommit in i glömma-veckor-fasen (om det finns någon sådan?!!) När folk frågar vilken vecka jag är i så har jag ingen aning! Förvirrat!

• ToTo10
    AlexandraViberg skrev 2013-01-29 15:38:22 följande:
    Usch fyfan vad jobbigt, är nog en vanlig "rädsla" som gravid. Jag har drömt om min förlossning 3 gånger och alla gånger har bebisen kommit i april.. :/
    Jo, det är väl så... Mycket rädslor och tankar som givit sig till känna när man blev gravid :P
  • Solrosen82

Jag drömmer också att min man lämnar mig. Drömmar om förlossningen handlar ofta om att jag "sovit bort" hela förlossningen och att min man inte fotat nånting.

På tal om sexdrömmar så har det t.o.m gått för mig av drömmen! Ursäkta detaljerna ;)

• Tessss

Här är en till med sexdrömmar Nu hoppas jag bara att lusten snart ska komma tillbaka även i vaket tillstånd... Har bara haft sex en enda gång under graviditeten och får så dåligt samvete när jag blir "tillfredsställd" i drömmen men inte har lust när maken vill...

• regnskogen

Jag pratar väldigt mycket i sömnen och låter väldigt mycket. Min pojkvän kan knappt sova bredvid mig längre, för att jag låter så :/  Känns inte så bra.

Angående drömmar, drömmer jag ganska ofta marddrömmar. Om mord, att jag får missfall, att barnet är dött, att pojkvännen lämnar mig och allt... Vaknar alltid upp och verkligen storgråter och väcker pojkvännen, så han får trösta mig till sömns... 

En annan sak som är positivit ( iallafall för min pojkvän ) är att jag är myyycket mer upphetsad än vad jag var innan gravidieten. Vi har upptäckt så många nya saker, och det känns som om jag har återställts till att vara oskuld igen och inte veta någonting om sex. haha :P

kram på er och sköt om er!  

• Mandis13

Hej tjejer! Vad sägs om att starta en facebookgrupp för oss som ska föda i juni? =)

• Natan

Jag har inte haft och har ingen sexlust nu under graviditeten. Jag och min man har bara haft sex 1 gång under hela graviditeten och vi är dessutom nygifta :( jag känner mig såååå taskig mot min man men han säger att det inte gör något och att det kommer när det kommer och att han förstår mig att jag inte vill ha sex när jag mår illa dygnet runt.

• ThereseJohansson

Natlup: de sa inget om det på vårat RUL...så tror inte han har det...

• Valborgs

Mandis: det finns redan en :)
    Ska se om jag kan fixa länk genom mob, annars kan du söka på Juni bebisar 2013

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~