• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • wassan
    kolbodatjej skrev 2012-10-07 19:34:51 följande:
    Wassan- får man göra det gratis efter ett mf? Fick aldrig det med min dotter i så fall det fick jag betala därav undrar jag om jag kommer att få göra det nu då jag är orolig också...

Ja jag har krävt det så bm skulle fixa tid...ja klart man är orolig
  • kolbodatjej

Mysmsmman2- har också haft ett ma dom jag skrev innan och få fick jag inget extra vul gratis då jag var gravid med min dotter utan det fick jag betala själv... Får se hur det går med min blödning om den stannar upp nu eller ej?!

• Mabaja

Jag hade ett mf i augusti... Och haft ett ma tidigare...

• Sagolina
    mysmamman2 skrev 2012-10-07 19:28:55 följande:

me too ganska rejält så jag undrar hur detta skall gå igentligen...........
    Tror verkligen en graviditet är en bra chans att ändra på sin livsstil! Det var det för mig i alla fall! Hade börjat äta hälsosammare (mera grönsaker, 5-6mål/dag, mindre kolhydrater och söta saker) några veckor innan senaste +, men då jag fick reda på att jag var gravid blev jag ännu noggrannare. Nu var det ju inte bara för min skull jag åt, utan också för mitt ofödda barn. Ville ju ge det alla nyttigheter det behöver, men inte tvinga på godis, chips och andra onyttigheter!

Nu hoppas jag bara att jag får fortsätta må bra och kan fortsätta med mina promenader och den kost jag har nu! 
  • mysmamman2
    Sagolina skrev 2012-10-07 19:45:50 följande:
    Tror verkligen en graviditet är en bra chans att ändra på sin livsstil! Det var det för mig i alla fall! Hade börjat äta hälsosammare (mera grönsaker, 5-6mål/dag, mindre kolhydrater och söta saker) några veckor innan senaste +, men då jag fick reda på att jag var gravid blev jag ännu noggrannare. Nu var det ju inte bara för min skull jag åt, utan också för mitt ofödda barn. Ville ju ge det alla nyttigheter det behöver, men inte tvinga på godis, chips och andra onyttigheter!

Nu hoppas jag bara att jag får fortsätta må bra och kan fortsätta med mina promenader och den kost jag har nu! 

bra skrivet, ja det tror jag med.... mår jag illa så är det ju bra med som jag gjorde med dottern, hade inget sug alls på sötsaker eller nått utan det var bara husmanskost som gällde och frukt :P så det var ju bra =)

NU SOLSIDAAAAAAAAN
  • wassan
    kolbodatjej skrev 2012-10-07 19:43:19 följande:
    Wassan- då ska jag ringa och begärs det imon jag med...

Ja gör det ;) kram
  • Oreos

Jag vill också göra vul, bara för att se att allt är okej.. Men jag har inge ma eller mf i ryggsäcken, så det lär väl kosta massor OM man nu ens får.. Någon som vet? Och vad kan det kosta i så fall?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~