Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vi kollade och provkörde Trille i butik men Tako Laret vagnen var mycket mer lättkörd så den blev det för oss :)

• ThereseJohansson

Lillstrumpan82: den var inte jätte trög men Tako Laret var betydligt lättare och svängde bättre tycker vi....dock har Tako inte teleskåphandtag som ni är ute efter men handtaget gick att vinkla väldigt mycket...

• ThereseJohansson

MissMe83: haha, förlåt att jag skrattar men min man hade garanterat också skrattat om jag haft det så :)

• ThereseJohansson

Någon med foglossning?? Jag har såååå sjukt ont idag speciellt på vänstersida bakom ryggen...har en skadad disk sen innan men på höger sida så smärta är jag van men detta är nått helt annat...usch å fy alltså!! Biter dock ihop och jobbar fortfarande 100%..vill inte gå hemma redan...frågan är ju hur länge man orkar hålla masken och jobba på...tur jag har en underbar man som hjälper mig mycket här hemma...

• ThereseJohansson

Solrosen: fick låna en TENS av sjukgymnasten då den hjälpt tidigare för min skadade disk men tycker inte den hjälper lika mycket mot foglossning...prövat att stretcha och vetekuddar men gör så fruktansvärt ont att bara röra benen....är en skärande smärta...just nu är jag skeptisk till att jag kommer orka jobba mars ut (söker graviditetspenning från april)...istället för att se att jag jobbar fram till april så ser jag nu dag för dag....vill verkligen inte börja gå hemma än...är förskollärare så det är ju rätt mycket fart och upp och ner från golvet, ÄLSKAR mitt jobb :)

• ThereseJohansson

Jag är hemma idag och resten av veckan...är dunder förkyld och har förkylningsastma så har en hemsk hosta...så bestämde mig på morgonen att vara hemma och dessutom vila mina jäkla fogar så får vi se om jag är i skick att jobba på måndag...

• ThereseJohansson

Min man kände första gången i helgen...imorsse låg vi kvar i sängen och drog oss och han strök på magen och då buffade lill killen till pappas hand ett par gånger...är så himla mysigt! :)

• ThereseJohansson

Lillen måste kommit åt någon nerv, som det ilade till i magen nyss.....

• ThereseJohansson

Vi köper det mesta nytt till bebis men ALDRIG att jag ser ner på de som köper begagnat...är materiella saker ju...hur man är som förälder sitter ju i hjärtat och hjärnan och har ju absolut inget att göra med om man köpt kläder eller vagn via blocket eller tradera :)

Tycker att man ska göra det som känns bäst för sig själv :)

Vi har inte köpt så mycket än, ett begagnat skötbord och 3st nya body och 1st nya byxor....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~