Annafredrika skrev 2012-10-16 08:32:22 följande:
Vecka 7+1 idag, mår galet illa...tror faktiskt att det är tvillingar :D Om en vecka ska vi göra ul så då får vi se hur det ser ut. Bokade en resa igår, åker till Belek i Turkiet 1 vecka nästa torsdag. Ska bara ligga där vi vår pool och inte göra ett endaste dyft förutom att äta minst 1 gång i timmen, haha :D det är det enda som hjälper. Känner mig så svullen över magen, på samma sätt som när jag är magsjuk. Har inte gått upp i vikt, tvärtom så stod vågen på minus 2 kg igår, konstant ätande ligger nog bakom det. Nån som är barnvagnsgalning som jag och börjat fundera på vilken/vilka vagnar som skall inhandas?
Jag har börjat fundera lite på barnvagn :). Har en liten dam på 13 månader så vi kommer behöva en syskonvagn. Är riktigt sugen på en Bugaboo Donkey... Den känns grymt bra, är lite orolig dock att sittdelen är för smal men vi får väl åka och provsitta den innan det är dags för köp :)
Hur kommer det sig förresten att du tror du väntar tvillingar?
Idag tog jag på mig mammabyxor för första gången denna graviditet. Känns som man kommer få mage tidigare denna gången, sist tror jag inte den började synas ordentligt förrens runt vecka 20...