• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Novasmamma02
    mamma 02 skrev 2012-10-16 14:22:15 följande:
    När jag var på toa och jag tokade mig så var det blod på toa pappret. Det var inte någon fltning som man bruka har vid mens. Det var inte heller någon rikligt heller.Bruka alltid får mensen på dagen. Den är en dag för tidigt. Tog ett ett test det var negativt i går. Vad kan det vara.
    ÄL 3/10 BIM 17/10

Har du tagit gravtest som har visat positivt. jag tycker att du ska ringa in till gyn och kolla med dom. tråkigt att det kom blod. hoppas att det int är ngn fara. önskar dig massor med styrka och förhoppningar
  • Novasmamma02
    SunnaLiv skrev 2012-10-16 14:30:50 följande:
    hejsan får man hoppa på den här tråden? plussade den 2 sep, och är beräknad till den 10 juni 2013 om allt går som det ska. Har här hemma en liten kille på 11 1/2 månad, så det e lite tufft just nu då illamåendet slagit till rätt hårt. Sist mådde jag illa och kräktes till v 18. 

Hej och välkommen ")
  • mamma 02
    Novasmamma02 skrev 2012-10-16 14:31:11 följande:

Har du tagit gravtest som har visat positivt. jag tycker att du ska ringa in till gyn och kolla med dom. tråkigt att det kom blod. hoppas att det int är ngn fara. önskar dig massor med styrka och förhoppningar

Ringde BM och bad att hon skulle ringa. Det verka normalt.Hon sa hoppas att du inte får ser mer blod nu.
    ÄL 3/10 BIM 17/10
  • mamma 02
    Novasmamma02 skrev 2012-10-16 14:31:11 följande:

Det visa sig negativt.
    ÄL 3/10 BIM 17/10
  • SunnaLiv
    Önskan skrev 2012-10-16 08:12:42 följande:
    Förresten är det nån mer som har ett bångstyrigt hår?? Herre Gud va flygit och svår hanterligt det är.. Tips mottages gärna!!
    tja mitt hår han aldrig återhämta sig efter amandet av min son Rynkar på näsan så uj ja hoppas inte det blir värre nu bara, för när man ammat blir det verkligen kaos, i allafall på mig Rynkar på näsan.Men minns från förra gången då att mitt hår vart verkligen fint, tjockt o växte på bra, har nog aldrig vart så fint, men sen tjaa när man ammar då hinner det ifall, blir fettigt, livlöst, tunnt.

Förresten : nån som redan har barn och vet om det e oki att amma när man är gravid? hört så olika och väntar på att min bm ska ringa upp mig.Men nån som vet kanske? 
  • LindaMJ

jag håller tummarna för dig mamma 02

Jag har fått ett sug efter grapefrukt och sån juice, tycker numera att vanlig apelsinjuice är för söt har ni andra speciella sug efter någon speciellt?

• wassan
    SunnaLiv skrev 2012-10-16 14:30:50 följande:
    hejsan får man hoppa på den här tråden? plussade den 2 sep, och är beräknad till den 10 juni 2013 om allt går som det ska. Har här hemma en liten kille på 11 1/2 månad, så det e lite tufft just nu då illamåendet slagit till rätt hårt. Sist mådde jag illa och kräktes till v 18. 

Hej absolut välkommen !
  • Valborgs
    lillina: Vi behöver oxå syskonvagn, men tycker donkeyn är alldeles för dyr för min smak även om den verkar väldigt bra.
    Haha, mammabyxor används här oxå nu, men syns ju tidigare om man fått barn innan.. här är det mest att jag mår illa om det är något som sitter åt för mycket :)

Kolbodatjej: Vad skönt att allt såg bra ut, har du blödit något mer då? 

SunnaLiv: Välkommen hit :) Vad kul att vi är några stycken som får tätt mellan barnen, men mellantös blir 10 månader idag. Tror inte det är någon fara att amma när man är gravid, men berätta gärna vad din bm säger :) 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~