• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Nu åker mannen jag och magen till säröhus på spa i ett dygn ,ska bli så härligt!

• Sagolina
    MissMe83 skrev 2013-03-02 08:36:00 följande:
    Nu åker mannen jag och magen till säröhus på spa i ett dygn ,ska bli så härligt!

Oj vad härligt det låter! Passa på att koppla av tillsammans nu:)
  • cindy03

Vecka 26 var hos barnmorskan igår.

Sf-mått 24

150 slag på bebis hjärta

Mitt hb hade sjunkit till 91:-/ på jag fick lämna extra blod prover och får svar nästa vecka.

Jag äter järntabletter dock inte varje dag för får akut ont i magen:-/

• LindaMJ

Mitt hb hade också sjunkit så dom sa åt mig att gå från en järntablett varannan dag till 2st om dagen , va nog därför ja känt mig så seg och hängig

• monika84

Vad tycker ni om gamla Grekiska namn typ grekisk mythologi. Jag älskar typ namn som Patroklos och Elektra. Adonis är sjukt fint också. Har ni några grymma namn till tjejer som är gamla namn?

• Oreos

Nog är det väl typiskt, har åkt på magsjukan igen! Andra gången nu. Men känner mig frisk mellan varven så det är inte så farligt ändå, mest tråkigt att hela helgen är förstörd. Första helgen på länge vi inte hade något planerat.

Snacka om att jag ska sanera hemma sen! Både sonen och jag har haft det två ggr nu, och snart åker väl sambon dit igen också. :-P

• Tessss
    monika84 skrev 2013-03-02 11:39:45 följande:
    Vad tycker ni om gamla Grekiska namn typ grekisk mythologi. Jag älskar typ namn som Patroklos och Elektra. Adonis är sjukt fint också. Har ni några grymma namn till tjejer som är gamla namn?
    Vi förbrukade ett grekiskt namn när vi döpte vår hund för 6 år sedan. Vi döpte henne efter segergudinnan Nike (fast vi stavar det Niike för att uttalet ska bli rätt) det tycker jag är riktigt fint, även på barn Hade vi inte döpt hunden till det hade det varit ett av våra toppnamn nu.
    Gravid med första barnet! BF 24 juni 2013 ♥
  • monika84
    Tessss skrev 2013-03-02 12:51:09 följande:
    Vi förbrukade ett grekiskt namn när vi döpte vår hund för 6 år sedan. Vi döpte henne efter segergudinnan Nike (fast vi stavar det Niike för att uttalet ska bli rätt) det tycker jag är riktigt fint, även på barn Hade vi inte döpt hunden till det hade det varit ett av våra toppnamn nu.
    Grekiska namn är sjukt fina men vi har fastnat för Kiara, Nala eller Spencer till våran dotter. Rakel gick bort eftersom min vän fick en flicka för 3 dagar sen och hon heter Rakel Agnes Sofia. 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~