• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Baby Lei: skönt att veta att du får snitt om du vill...jag ska träffa läkaren den 18/3 och hoppas också få besked att jag får snitt...har som sagt skadade diskar i ryggen och är riktigt rädd att inte klara av en vaginal förlossning och att skada diskarna ännu mer så jag inte orkar ta hand om våran lilla kille då han väl är född...

• Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-02-28 17:07:10 följande:
    Ska på 3D ultraljud om en timme så otroligt spännande!!

Åh vad kul!! Jag ska göra det om en vecka :)
  • Meoow
    Ååh vad mys :))

Tar den här sidan enbart som en riktlinje, men lite kul att kika i alla fall.. :)
    Jag "bör" gå upp ca 15kg, ungefär 8kg vid det här laget men ligger bara på +5,5kg än så länge. Lite ångest med tanke på att magen är liten också med ett SF-mått på 20cm, dvs precis i nederkant på kurvan... Känns ju inte som att jag gör annat än äter och äter! MEn men, det kanske vänder... och huvudsaken är väl att man följer sin egen kurva om jag förstått rätt... :) Vore ju inte fel att få se liten på ultraljud en gång till heller för den delen..... <3

• Meoow

Fick en positiv överraskning idag med :) Vi har precis bestämt oss för vilken vagn vi vill ha (En BabyTravel Amsterdam Facelift) och spikade en resa till BabyProffsen på söndag. Kollade runt på deras hemsida och fick till min förvåning se att de har kampanj på just den här vagnen så istället för 4798kr så blir det bara 3499kr för vagn inkl. liggdel :))

Bara hoppas att den inte tar slut innan vi kommer dit... :))

• Kickilina

Meoow: Snygg!! Ja, sådana överraskningar är alltid extra trevliga!

3D, shit, spännande!! Visa upp knatten sen för oss!!
  • monika84

Meoow skrev 2013-02-28 17:41:39 följande:
    Fick en positiv överraskning idag med :) Vi har precis bestämt oss för vilken vagn vi vill ha (En BabyTravel Amsterdam Facelift) och spikade en resa till BabyProffsen på söndag. Kollade runt på deras hemsida och fick till min förvåning se att de har kampanj på just den här vagnen så istället för 4798kr så blir det bara 3499kr för vagn inkl. liggdel :))

Bara hoppas att den inte tar slut innan vi kommer dit... :))

Fick också en överraskning av min man en Brio smile blev det då. Riktig fin sjukt nöjd 

• Meoow
    monika84 skrev 2013-02-28 19:12:01 följande:

Fick också en överraskning av min man en Brio smile blev det då. Riktig fin sjukt nöjd 

Åååh fin!! :))
  • monika84
    Meoow skrev 2013-02-28 19:20:10 följande:
    Åååh fin!! :))
    Jag har ju en dotter sen innan men den vagnen hon hade har vi lämnat till min kompis. Så blev en helt ny 
  • hea

Jag har börjat kolla på graviditetsförsäkringar och barnförsäkringar. Vad har era barn eller var har ni tänkt teckna?
     Är det någon som har erfarenhet av något försäkringsbolag som fungerat bra?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~