Madelen21 skrev 2013-03-01 15:55:43 följande:
Hej tjejjer
Ja nu tycker jag det är skönt med fredag å hela familjen hemma. jag var sjukt trött i morse och trodde denna dag skulle bli lååååång... men det vände efter panodil i morse för ja hade såååå ont i huvudet å så...
Men jag har fått sjukt mkt gjort idag... ändrat om i vårt vardagsrum.. vi hade ett barbord som bara blev till att lägga skräp på... det togs bort ( ett sånt man sätter fast i väggen) och istället satte jag dit vårt gamla köksbord ( har ett nytt i köket) vårt gamla är mer som matsalsbord. Blev mkt bättre, mer sittplatser om man blir många någon gång, tex vid kalas eller liknande. Nu håller jag på å städar av ett skåp som också är en sån där prylsamlare... dvs man lägger upp massa saker ovanpå skåpet... haha.. gud... skönt å rensa å kasta massa skit...
sen hörde min brors tjej av sig och undra om vi är hemma, dom ska komma förbi sen med en present till bäbisen :) ja blev alles tårögd när ja läste smset att vi ska få en present till bäbisen :)
Nu väntar jag bara på sambon och vår dotter ska komma hem, dom har varit hos tandläkaren och lite andra bestyr. vi ska baka pizza till middag, mm smaskens :) sen blir det fredagsmys sen!!
namn ja... ja det är inte lätt
jag har flera stycken som jag är ganska fast vid:
Elias
Liam
Melwin
Lukas
Axel
Edvin
men min favorit är Elias :) men sambon han är lite tveksam :) men vi har ju iaf 15 veckor på oss att fundera ja + /- 2 veckor... shit det låter ju så kort tid.. 15 veckor... jösses det är ju bara 3½ månad.... shit!! veckorna går så jäkla fort :) Men nu är jag verkligen inne i min boa period... håller på å plockar å grejjar nästintill varenda dag.. såå jäkla skönt!! :)
Jag har 3 månader från och med idag 1 Juni är min bf beräknad. Så vi funderar lite på namn Elias är sjukt fin men annars är Liam väldigt fint. Vi har lite svårt med att välja namn.