• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina

Mysigt med 3D UL!

Och härligt med rabatterade vagnar

Jag har bara trygg hansas gravidförsäkring...sen har man väl någon sorts försäkring via sitt jobb...
    Har ni koll på om man vill ut och flyga. Från vilken vecka säger flygbolagen nej? Är så sugen på en resa men kan nog inte komma iväg förrän april...

• Meoow

Kickilina - det varierar nog från flygbolag till flygbolag! Blev medbjuden på en resa till Island men det flygbolaget sa nej redan i v 28 (vet dock inte vilket det var)..

• MissMe83

Solrosen: han låg hyfsat still, pillade med händerna mycket i ansiktet så vi fick vara tålmodiga näsan såg jätte konstig ut. Hoppas verkligen den rättar till sig ha ha

• Madelen21

håller på å gör om hemma här... just nu fick ja lov att pausa då en påse med skruvar är försvunna och jag har klämt mig i fingret :( Ush idag är det storm här i dalarna.... tur vi får vara inne... ush hela mitt köksbord är fullt med grejjer... håller på å ska montera ihop ett bord men nu är skruvpåsen borta... suck :(

vad har alla för planer i helgen då??
    Jag har inga alls... min sambo ska hjälpa barnens farmor och laga hennes bil i morgon. Jag och barnen roar väl oss med att hitta på något. 

igår fick jag hem min angelsound från teknikmagasinet och vi har lyssnat på bäbis i morse och vi hörde väldigt väl :) lilla bäbis :) Jag har fruktansvärt ont i min högra arm idag typ träningsvärk... skit drygt..

jag brukar alltid vakna kl 3.30 varenda natt för att behöva gå på toa... denna natt har jag sovit hela natten till kl 7 i morse då gick jag upp för dagen..

Neh nu är det dags å se om jag hittar påsen med skruvarna så jag får ihop bordet. 

• Oreos
    Sagolina skrev 2013-02-28 09:11:48 följande:

Tjuv där!Tungan ute
    Nu tänker jag äta ugnspannkaka som finns kvar från igår, så kanske jag orkar ta tag i något sedan! Sku vara skönt att ha allting genomgått när vi är klar med garderob- och bokhyllsbygget på övre våningen, så är det bara att ställa allting på plats sen! 
    Fast inte blev det nått gjort igår ändå, hann bara till affären så ringde en vän och ville komma förbi. Så hon och hennes son var här hela dagen och vips så var det kväll.

Tog igen det idag med dammsugning och plockat undan allt som låg på golvet. Med en treåring hemma har man alltid massor av saker liggandes här och där, försöker hålla undan varje dag men man missar alltid nån leksak.

Ska tvinga mig in i duschen trots att all min ork är slut, men måste duscha innan jag och sonen ska iväg till en distriktssköterska och prata om kostnadsfria blöjor.. Pust!
  • Oreos
    MissMe83 skrev 2013-02-28 20:59:46 följande:
    Wow vad häftigt det var att se honom idag! Han är så himla fin! Pappas klot runda huvud, min uppnäsa men boxar näsa! Hmm var har den kommit ifrån? Skumt.
    Men såååå fin!
    Låter underbart! Är så avis!
  • Aries81

Jag har jobbångest!!!! Jag jobbar på sjukhus och  har delad tjänst, är chef på 50% och på golvet 50%. Har varit sjukskriven på 50% hela grav pga foglossningar men har jobbat administrativt fram till för några veckor sedan då jag började må så dåligt psykiskt så jag inte orkade ta ansvar för mina uppgifter. Är sjukskriven på heltid fram till 20/3 och har inga som helst problem med försäkringskassan. Nu har jag börjat må bättre förutom att jag har vissa katastrofnätter då jag knappt sover (inatt var jag vaken mellan 1.30 - 7). Funderar på om jag ska börja jobba igen på mina 50%. Det kan gå bra men det kan ju också vara så att jag börjar må dåligt igen med alla press som läggs på mig. Det känns som att det skulle vara skönt att få göra ett bra avslut som chef och då har jag ju bara ett par månader på mig innan föräldraledigheten (kommer inte att fölänga mitt förordnade när jag kommer tillbaka till jobbet efter ledighet). Men samtidigt är ju inte jobbet allt... Velar fram och tillbaka. Nån som har några tankar kring hur jag bör göra, vet ju att det bara är jag som kan känna hur jag mår osv men alltid skönt med lite råd!!!

• MissMe83

Aries: lyssna på din kropp är mitt råd! Du måste tänka på dig och din bebis! Du ska ju orka vara mamma sen

• Sagolina

Helgens planer ja... Ikväll blir det fotvård framför brasan och sen grillkorv. Imorgon jobb fram till 14, sen bygga bokhylla hemma och ordna in saker i nya förvaringsutrymmet som sambon bygger idag:)
    Söndagen blir det att vila under dagen, för ¨på kvällen skall jag ut med Grace på en 24h kryssning. Massa gott att äta och lite tax free shopping står på schemat:)

Helgerna går så snabbt då jag alltid arbetar fredag och lördag. Min "helg" är tisdag-torsdag, då jag oftast är ledig. Synd bara att alla andra arbetar då, så blir oftast att jag går hemma och slöar. Tur så har jag lill*n i magen som jag kan umgås med! Alla kickar och rörelser gör att dagarna går snabbtGlad

• monika84

Ja i helg ska jag och min man gå på restaurang sen kommer vi troligtvis prata om namn val till våran lilla flicka. Lite extra tankar just nu om Kiara eller Nala såg på Lejon kungen med våran Kaylee så nu blir det diskussion  

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~