sofie och laura skrev 2013-03-11 12:52:25 följande:
hej kickilina
Nu undrar jag om han fick 10% mer av sin inkomst ???
Det e första gången han ska vara föräldrarledig och då undrar jag hur vi ska göra på bästa sätt,
Han fick 10% av sin månadsinkomst/månad

Pernilla74 skrev 2013-03-11 11:21:22 följande:
Jag undrar en sak... Vad har era bebisar haft för puls när barnmorskan har lyssnat ? Min mätte upp nåt på 140. Sen läste jag i en bok att det var normalt med en puls på 170 nu... Och ca 140 när det är dags för födsel...så nu är jag lite orolig
Tidigt i graviditeten har bebisarna högre puls än intervallet 110-150 sl/min men nu är de så pass stora så de borde ligga i det intervallet.
MissMe83 skrev 2013-03-11 13:20:23 följande:
Min hund har skyddat mig super mycket sedan jag blev gravid. Hon håller sig nära mig hela tiden och är mycket tveksam till att låta andra hundar hälsa och gosa med mig. Jag bestämmer självklart över henne men hon försöker. Och hon är vääääldigt glad för att ligga med hakan på min mage. Hon ser lika förvånad ut varje gång hon får en spark
Det roliga är att detta började innan jag själv visste att jag var gravid. Jag tror att vår doft ändras när vi blir gravida och djuren känner av det
Min vovve kände garanterat av det tidigt under min första graviditet, tror också på att de känner av dofter som ändras. Sen var det roligt när väl förlossningen satte igång. Vilken oro denna vovve kände då, hon vankade av och an. Hon var värre än gubben min