• Anonym (Oroligmamma)

Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..

Min dotter har tidigare haft ett självskadebeteende där hon svalt massor av tabletter som hon dels tagit hemifrån, men när vi började låsa in våra medciner började hon köpa på apoteket. Nu har jag hittat massor av tommas alvedonaskar i hennes rum, dessa fanns inte där imorse. Hon står inne i duschen just nu, men jag vet att om jag konfronterar henne så blånekar hon bara. Vad ska jag göra? Tvinga in henne till akuten eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-19 19:07
    Tack för alla tips! Jag uppskattar de enormt och tar till mig. Jag ska försöka skynda på så hon får hjälpen snabbt.
    Dock så blir det svårare när hon alltid gör som hon gör. T.ex. ikväll så är vi tillbaka i samma runda. Hon ringde och sa att hon inte kommer hem ikväll och ville vara ute och leva sitt liv. Men va sa en 15 åring göra ute hela natten?! Jag vet inte om jag borde ringa polisen? Kan de åka och leta efter henne? Hon är ju trots allt en fara för sig själv..

• Svar på tråden Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..
  • lyckligtjej

Hur gammal är din dotter ? Vad för tabletter är det ?

• MLB

Om du misstänker att hon överdoserat, jo du ska se till att hon får hjälp.

• Anonym (Oroligmamma)
    lyckligtjej skrev 2012-10-17 22:15:58 följande:
    Hur gammal är din dotter ? Vad för tabletter är det ?

Min dotter är 15 år. Det var alvedonaskar och sen en iprenask.
  • lyckligtjej

Va får hon dom ifrån ? Det är 18 år på medicin

• Anonym

Tycker def du  ska ta henne till akuten om dom är tomma..

• MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:18:25 följande:

Min dotter är 15 år. Det var alvedonaskar och sen en iprenask.
    Det där kan vara livsfarligt, ta henne till akuten NU, innan du skriver nästa inlägg här. Vill inte läsa något av dig innan du uppdaterar att du fått henne till akuten.
  • Anonym (Oroligmamma)
    lyckligtjej skrev 2012-10-17 22:19:11 följande:
    Va får hon dom ifrån ? Det är 18 år på medicin

Förmodligen köpt de. Tror inte de är så noga med det..
  • MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:22:10 följande:

Förmodligen köpt de. Tror inte de är så noga med det..
    MLB skrev 2012-10-17 22:22:01 följande:
    Det där kan vara livsfarligt, ta henne till akuten NU, innan du skriver nästa inlägg här. Vill inte läsa något av dig innan du uppdaterar att du fått henne till akuten.

• Anonym (Oroligmamma)
    MLB skrev 2012-10-17 22:22:01 följande:

Men hon vägrar komma ut från duschen!

Hur ska jag få dit henne då? Jag funderar på att ringa hit ambulansen så får de tvnga in henne 
  • lyckligtjej

Här går det inte att köpa varken på affärer eller apotek utan Legg , stenhårt

Svar på tråden Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..