• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • MalinTherese
    KramKalas skrev 2013-02-11 08:17:00 följande:
    oj vilken fin mage.. min vågar jag inte dela med mig av. Tog en magbild tidigare imorse och sonen pekade på mina (gamla)bristningar och sa "pindenät"...... höm
    Haha vilken underbar kommentar! :)

• Angelica

Har mage sen innan så på mig syns det inte än. Inga direkta rörelser i magen. Inbillar mig att jag ibland känner puffar. Men vet inte. Jobbigt att inte veta hur den mår. UL verkar vara så långt bort (7/3). Har ju ingen växtvärk heller, men omföderskor kanske inte har det lika mycket som förstföderskor. Man har ju läst myckethär på fl som har skrämt mig.. Har svårt att glädja mig åt min graviditet just nu när oron gäckar mig.

• Lillan82

Angelica- När jag väntade sonen hade jag inga besvär över huvudtaget, denna gången har jag ont i bäcken, ryggen , hemska humörsvängningar och trött. Så det e nog svårt och veta hur det blir oavsett förstföderska eller omföderska. Lycka till.

• Angelica

Det enda jag känner av är foglossning. Höll på att svimma av smärta i höfter och rygg idag när jag var och handlade.

• Lillan82

Ush, ja det e inget kul alls... Vet inte hur jag ska klara av att jobba inatt. Men måste försöka.

• Brumma

Imorgon är det RUL :) då är jag i vecka 19+6.
    Har haft kräksjukan hela familjen med allt vad det innebär... Blää..
    Men nu är vi friska igen :)

• Laconian

Ääh.. alla magar är fina, med eller utan spindelnät ;) man får se det som en da vinci-målning som barnet gjorde inifrån magen- mina bristningar kom istället över lår och bröst.........

• Musungen

De finns ju lite krämer som hjälper till att ta kort bristningar :) om de nu skulle va något man vill oinvestera i :) finns ju även krämer man ska använda under grav som säga hjälpa! Ja har en billig ifrån Apoteket, men ja är slarvig med att använda den, vi får se va som händer och fötter :)

• Benjimom

Musungen vad heter krämen du har från apoteket och vad kostar den? Har letat efter någon prisvärd men tyckt alla haft så hutlösa priser. Har lite bristningar från förra graviditeten men vill förhindra att få allt för mkt mer. 

Svar på tråden - bf juli 2013 -