• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • xandrizzz

Jag kände ett litet sprattel i går precis vid naveln och då barnmorskan berätta hur bebisen våran låg så kunde jag helt säkert säga att det var bebisen som kliade mig lite på insidan magen :)

• Angelica

Kände något som var som boxningspuffar på vänster sida. Kan ha varit tarmarna också. Jag går in i v18 på måndag. Frustrerande att inte veta. Kan ju vara för att min mage är större än den ska vara.

• Fåret Shaun

Man känner tidigare med andra barnet och magen blir stor tidigare för varje graviditet

Det är fint att peka
  • KramKalas

Känner bebis dagligen numer. Dock inte tydligt på utsidan än men väntar så att sambon ska få känna den men har en hel del extra "fluff" redan innan så därför kanske de tar lite längre innan de känns på utsidan

• Brumma
    KramKalas skrev 2013-02-15 11:17:48 följande:
    Känner bebis dagligen numer. Dock inte tydligt på utsidan än men väntar så att sambon ska få känna den men har en hel del extra "fluff" redan innan så därför kanske de tar lite längre innan de känns på utsidan

Haha, vilket härligt ord!! Det tänker jag sno o börja använda själv!!
    Jag har oxå extra fluff  Skrattande
  • majsis08

usch här ligger vi i influensan :( har fått pencilin utskrivet idag de känns inte bra att äta pencilin nu när jag e gravid men läkaren sa att de inte är nån fara !! hoppas bli frisk tills onsdag för då ska vi på RUL :)

• Carro2013

Gud vad jag blir irriterade på alla som ska ha en åsikt på att man vill se könet på ul, har bara fått negativa kommentarer om detta när jag berättar att jag vill se könet. Det är väl upp till var och en! Var bara tvungen att få ur mig det :) någon mer som får kommentarer eller som har nått man kan säga till alla som ska ha en åsikt?

• LindaLo

Jag ville oxå veta könet men den lille passade på att dra upp benen när vi skulle titta. Jag har egentligen inget bra svar på varför jag ville veta och jag tycker inte att jag behöver ha ett svar på det heller. Tycker liksom du att det är upp till var och en, det är vårt barn vårt beslut ingen annans!!

• Brumma

Klart det är upp till var o en!
    Här får jag kommentarer istället för att jag INTE vill kolla könet :)
    Man kan inte göra alla till viljes...

Svar på tråden - bf juli 2013 -