• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Musungen

Sådan kräm man använder för att bleka operationsärr med funkar på bristningar oxå!

• KramKalas
    Musungen skrev 2013-02-12 14:07:41 följande:
    Sådan kräm man använder för att bleka operationsärr med funkar på bristningar oxå!

Men jag behöver inget som bleker dem då de redan är så blekta de går att få dem. Bristningarna försvinner aldrig o den tanken har jag helt lärt mig leva med
  • KramKalas

Japp då var halva graviditeten avklarad.. Går in i vecka 21 idag.. Fattar inte vart tiden tagit vägen o än snabbare går det nog bara våren kommer gissar jag

• Malle02

V.21 idag då!!! :D Har vart hos min chef idag å fyllt i alla papper om graviditetspenning, kändes väldigt märkligt eftersom jag mår så bra å har inga problem på jobbet en, men jag vet att jag antagligen kommer få de eftersom de e mycket tunga lyft och jag jobbar ensam !! 

• xandrizzz

Varit på ultraljud idag och måste säga att det var ett helt magiskt! Allt såg jätte bra ut. Vi blev tillbaka flyttad  lite så nytt bf datum 20 Juli :)

• Benjimom

Jag har känt rörelser i ett par veckor nu =)
    Kände tidigt förra gången med men det känns mer den här gången =)
    En riktigt livlig en där inne, längtar dock tills den blir lite större så rörelsna känns ännu lättare utanpå. Min sambo har känt ett par men dom känns inte så jätte mkt utanpå om det inte är direkta sparkar. 

• Brumma

Har känt sedan vecka 12, men inte varit helt säker.. Men samma känsla har fortsatt :)
    Det kan gå några dagar emellan men sedan sparkar det igen. Efter RUL i förrgår känner jag av ngn anledning mycket mer - flera gånger om dagen.
    Kanske för att jag nu VET vad det är jag känner :)
    Jag är förresten i vecka 20 nu :)

Sonen kände jag inte förrän i vecka 23..

Svar på tråden - bf juli 2013 -