• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Brumma

Tänk då vi, som inte har bonus på två veckor när hennes mamma har semester..
    Stackars stackars lillebror som inte får göra ngt kul på två veckor ;)

O hennes syskon hos mamma sedan...
    Oj oj.. Blir det som förra sommaren, då hon var hos oss nästan åtta veckor...
    Vilket grymt tråkigt sommarlov hennes syskon kommer få hos hennes mamma :)

• Benjimom
    Carror skrev 2013-07-06 20:59:05 följande:
    Jadå de e klart de e kul, hon fick sin lilla flicka Ariel 05,36 imorse :)

Idag har ja gått låånga promenader och spelat fotboll med dottern, får se om de blir nått resultat.. inte för att ja tror de men haha
    Har haft 2 sammandragningar idag som har gjort lite ont men inget mer än de :( åååhh 
    Va mysigt =) 

Aaw, hoppas de sätter igång snart =) Det är jobbigt att gå och vänta. Gick du över mycket med din dotter? 
  • Carror
    Benjimom skrev 2013-07-06 21:38:11 följande:
    Va mysigt =) 

Aaw, hoppas de sätter igång snart =) Det är jobbigt att gå och vänta. Gick du över mycket med din dotter? 
    Nej hon kom 36+2 därför känns de ännu jobbigare, trodde aldrig att ja skulle gå över tiden denna gången
  • Benjimom
    Carror skrev 2013-07-06 22:31:27 följande:
    Nej hon kom 36+2 därför känns de ännu jobbigare, trodde aldrig att ja skulle gå över tiden denna gången
    Då förstår jag att de måste kännas väldigt segt att gå över tiden. 
    Själv sitter jag och håller tummarna som bara den för att jag ska slippa gå över tiden en gång till.  
  • Carror
    Benjimom skrev 2013-07-06 23:21:00 följande:
    Då förstår jag att de måste kännas väldigt segt att gå över tiden. 
    Själv sitter jag och håller tummarna som bara den för att jag ska slippa gå över tiden en gång till.  
    När är du beräknad? :)
  • Benjimom
    Carror skrev 2013-07-06 23:22:23 följande:
    När är du beräknad? :)
    21 juli =) Så än har den tid på sig att komma ut innan bf ^^ och även om jag börjat få mer och mer känningar så betvivlar jag att jag kommer ha turen att slippa gå över tiden.
Svar på tråden - bf juli 2013 -