• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Benjimom

Har haft huvudvärk sen igår, inatt så kraftig att jag vaknade av den och kunde inte somna om på jätte länge för det gjorde så otroligt jävla ont. Skrev om min huvudvärk på FB och en kommenterade att jag skulle se upp så de inte va havandeskapsförgiftning.
    Så nu undrar jag om ni vet något om hur det kan te sig? Symptom, känsla i kroppen, va som händer om man skulle ha de och så? 

• vinkel
    Benjimom skrev 2013-07-03 21:36:31 följande:
    Har haft huvudvärk sen igår, inatt så kraftig att jag vaknade av den och kunde inte somna om på jätte länge för det gjorde så otroligt jävla ont. Skrev om min huvudvärk på FB och en kommenterade att jag skulle se upp så de inte va havandeskapsförgiftning.
    Så nu undrar jag om ni vet något om hur det kan te sig? Symptom, känsla i kroppen, va som händer om man skulle ha de och så? 
    www.1177.se/Varmland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Havandeskapsforgiftning/
  • Benjimom
    vinkel skrev 2013-07-03 21:50:48 följande:
    www.1177.se/Varmland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/.../
    Där har jag läst men det är så "stelt" jag har flera av symptomen när jag får huvudvärk så svårt att avgöra om det är symptom eller bara vanlig huvudvärk. 
    Så tänkte om nån kanske har mer av en personlig upplevelse för de kan ibland va lättare att se likheter/olikheter då. 
  • majsis08

ring din bm imorgon bitti havandeskapsförgiftning kan du endast se om blodtrycket gått upp eller äggvita i urinen!! jag fick det i min förra graviditet i vecka 30 och jag hade inte ens märkt det, utan de va på en vanlig koll bara och då va blodtrycket mkt förhöjt samt äggvita i urinen jag mådde bra förutom att jag gick upp mkt i vikt pga vätska så många mår även bra fast dom har det:)

Svar på tråden - bf juli 2013 -