• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Fiamedbarn

ma, jag skippar volleybollen för att det är mkt hopp och man kan ju få en boll på magen. Men eg. är det mesta säkert okej! Tom ridning. Många säger olika. Men jag är nojjig och tar det väldigt lugnt denna ggn. Promenader är det som gäller.

• ma201206

Ja, jag försöker också ta det lugnt. Jag tycker det är svårast att inte få löpträna, då jag trände det mest innan. Men nu simmar jag och åker längdskidor istället.  

• Millansi

Hej!

Jag tror att jag är i v 6 + 3 och har bf 12 juli. Hoppar gärna in här i den här härliga gruppen.

Jag har haft värk som "mensvärk" i magen tidigare, nu har jag inte haft det på två dagar. Bör jag oroa mig över detta? Är fortfarande trött och har ömma bröst. Blev illmående förra veckan på kvällarna då, det har också försvunnit. Är det kanske vanligt att sådanna symtom kommer och går?

Hoppas ni har alla en fin start på denna veckan.

Heja blivande föräldrar!

• Fiamedbarn

Millansi, mina gravtecken har också avtagit! Men det är nog ingen fara, det är flera här som nojjat över det. Jag tog nyligen ett gravtest hos bm och är fortfarande gravid Kanske känner man mindre andra gången? Är det ditt första barn?

• KramKalas

Jag har börjat må allt mer illa.. Eller egentligen inte illa utan mer ingen matlust o klump i halsen o bara tanken på mat ger mig obehag.. O de som hjälper är att äta.. Huuu

• Millansi

Ja, det är vad jag vet, min första graviditet. Så kan det väl vara. Försöker tänka positivt men har svårt för att våga vara glad över det än. (Ett annat symptom är också att ingen mat passar, tanken på mat får mig att må illa. Just nu fungerar riskakor.)

• ma201206

Ringde barnmorskan idag och bokade en tid för inskrivning, hon ville att jag ska komma  denna vecka, men fullt upp så det får bli nästa vecka.
    En bok jag kan rekommendera för Er som vill träna under graviditeten, för det finns så många böcker där ute som inte bygger på forskningen. Den heter Graviditet, hälsa och träning!
    Graviditet, hälsa och träning

• Fiamedbarn

Jag har ökad molvärk, ont i ryggen och är på allmänt risigt humör. Tyckte bara att nån borde veta det

• Kicki Skriver

Hej!
    Får jag vara med här
    Plussade den 9 november och är i dag i vecka 4+5. BF enligt FL's graviduträkning blir 23 juli. Det blir vårt tredje barn då vi redan har två pojkar på 10 och 5 år. En liten sladdis kan man säga  

Ska ringa BM på torsdag för att få en tid till inskrivning. Har två MA på raken med mig i bagaget, det sista var för 6 månader sedan. Nu hoppas jag innerligt att denna lilla loppa vill stanna!

Kram 

Svar på tråden - bf juli 2013 -