• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Håjma

Jag är ett fan av träning, tänkte kosta på mig en timme m en kvinnlig pt som har flera barn själv för att få lite träningstips, så fort jag bara orkar pga illamåendet... Urk!

• smööla

Idag va jag på vul och fick se "lilla hjärtat" ticka så fint :) Har ömma bröst och illamående varje kväll..men de är de värt!;)

• Lillasyster82
    Älskadelillaliv skrev 2012-11-19 14:32:24 följande:
    Hoppar ur då jag fick MF bekräftat idag i vecka 4. Nya friska tag så fort mensen kommer. Lycka till alla nu.

:'( Kram
  • Fåret Shaun

Jag har köpt en DVD och tänkte träna, men min kropp vill sova 9-14 hämta barn försöka fixa mat, sen vila mellan 18 och 19. Lägger mig för att sova vid 22:30 och kliver upp vid 6. Vaknar inte på nätterna.

Jag vet att mitt järnvärde är lågt, och det gör mig extra trött.
    Men nu ska jag försöka ta tag och läsa ikapp lite innan uppgiften ska vara inskickad 

Det är fint att peka
  • hejlinda

Hejsan!
    Jag plussade 11 november. BF 13 juli enligt uträkningarna :) Är så glad då jag i april fick göra en sen abort i v 18 då jag och min sambo fick veta att barnet inte skulle överleva på utsidan. Efter det blev jag gravid igen men fick missfall i augusti... Det har tagit hårt vill jag säga. Men nu ÄNTLIGEN är jag gravid igen! Kan inte vara gladare, men har aldrig varit så rädd heller! 
    6+3 skall jag vara i nu. Har ständigt illamående och måste äta nästan varje timme. Tror det beror på att jag gick ner nästan 8 kilo efter det som hänt. Har gått upp ett kilo iaf!  Min mage har börjat puta, inte bara på kvällen på tarmarna är svullna, utan lite på morgonen med :) Brösten ömmar, men inte så mycket som under första graviditeten. Lite molande värk i livmodern då och då. Och så är jag supertrött hela tiden! Och inte hjälper det när man jobbar på förskola, aldrig en lugn stund..  :P

• Laconian
    Älskadelillaliv skrev 2012-11-19 14:32:24 följande:
    Hoppar ur då jag fick MF bekräftat idag i vecka 4. Nya friska tag så fort mensen kommer. Lycka till alla nu.
    All lycka och kramar till dig!!
  • Laconian
    Fiamedbarn skrev 2012-11-19 16:06:38 följande:
    Jag har ökad molvärk, ont i ryggen och är på allmänt risigt humör. Tyckte bara att nån borde veta det
    hahaha ja risigt humör har jag med, mina elever frågade idag när jag snäste av ett "bus": Är det såna där hormonsvängningar nu eller?" 
  • Laconian
    smööla skrev 2012-11-19 20:53:26 följande:
    Idag va jag på vul och fick se "lilla hjärtat" ticka så fint :) Har ömma bröst och illamående varje kväll..men de är de värt!;)
    Åh vad skönt att få se att pyret lever!! Man får ju utgå från det men så länge man inte sett nåt tror man ju heller inte på det.
Svar på tråden - bf juli 2013 -