• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Musungen

Majsis usch va tråkigt att läsa! Det är säkert ingen fara men förstår din oro! Det är tydligen vanligt att man kan blöda lite den tiden man skulle ha haft mensen?

• majsis08

musungen: jag fick åka in nu ikväll på VUL och de va inget missfall utan ett fint litet foster med ett tickande hjärta:) så skön känsla jag va så orolig!! å hon sa också att vissa kan få blödningar å man vet inte riktigt varför!! nu kommer jag kunna sova iaf:)

• Musungen

Majsis, guuud va skönt att du fick åka in även om det var på kvällen!!:) härligt att se bebis! Hoppas du sover gott :)

• Fåret Shaun

Nu har jag jullov. Sista muntliga förhöret idag. Hade en 3åring som klättrade på mig och sjöng, var tvungen att ursäkta mig för att kräkas. Jag tror jag kommer få ett A *ironisk*

Ha ha, kan bara  skratta åt allt, försöka göra köttbullar idag till julafton. Hitta en julklapp till en kompis och kanske köpa gran.

Nu ge mina höstblåsiga killar frukost  

Det är fint att peka
  • Fiamedbarn

Jag blöder och har väldigt ont. Ska på ul imorgon. Den ena läkaren sa att det antagligen är MF. Den andra sa att det behöver inte vara MF. Känns jättejobbigt. Är i vecka11.

• Lillasyster82
    Fiamedbarn skrev 2012-12-18 09:24:25 följande:
    Jag blöder och har väldigt ont. Ska på ul imorgon. Den ena läkaren sa att det antagligen är MF. Den andra sa att det behöver inte vara MF. Känns jättejobbigt. Är i vecka11.

Jobbigt, håller tummarna att ni får se pyret i morgon! {#emotions_dlg.flower}
  • Brumma
    Fiamedbarn skrev 2012-12-18 09:24:25 följande:

Kram!
    Håller tummarna att allt går bra!!
  • Brumma

jag har supersur smak i munnen - konstant,,,
    Fram till för några dagar sedan var jag jättetorr i munnen, men det har gått över till denna sura smak..
    Det är inte halsbränna - det fick jag förra graviditeten, lite senare, o det känns helt annorlunda..
    blir ju lätt knäpp här - jag GILLAR INTE surt!! Skrattande

Svar på tråden - bf juli 2013 -