• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (äntligen)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:55:23 följande:
    Och om du tänker efter så brinner inte dragkejdor
    Tycker du verkligen att det är ett bra sätt att lösa problem på?
    Skulle du uppskatta om han gjorde motsvarande?

Jag kan bara önska dig  lycka till i relationen men jag skulle allvarligt ifrågasätta om jag skulle vara kvar i en relation om min partner inte tänkte längre än så. Otänkbart att nån skulle förstöra mina ägodelar för att de inte dög.
    Att du försvarar det är häpnadsväckande men jag antar att det är olika helt enkelt hur man vill leva och hantera relationer och konflikter.
  • JessicaDeluxe79

Hahaha fan vad sjukt. Varför inte bara kontra med att gå runt i något lika fult eller åtminstone som han ogillar, så han får insikt i känslan av att hata någon annans utseende?

Och nej, jag tycker inte det är fel att avsky någon annans utseende, däremot är jag finkänslig nog att inte kasta det i nyllet på folk, eftersom jag själv inte är någon beauty queen,. haha.

jessicae.blogg.se -Du måste inte gilla mig men det underlättar
  • pontus1992

jag och Johan som är sååå söta i varsin onepiece rosa som Kilians på ung och bortskämd... de är såååå fukking bekväma

• Ellan92
    puss skrev 2012-10-29 11:59:50 följande:
    Min granne har en skitful bil.
    *får en ide*
    min granne är ful...Obestämd
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:10:22 följande:
    jag och Johan som är sååå söta i varsin onepiece rosa som Kilians på ung och bortskämd... de är såååå fukking bekväma
    Det är väl okey om ni två trivs så Gillar ni varandra så -inga problem
  • pontus1992
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 12:17:00 följande:
    Det är väl okey om ni två trivs så Gillar ni varandra så -inga problem
    antar han inte går ut i den eller??? så vad spelar det för roll vad han hade på sig inomhus.. det är ju bekväma och vem bryr sig hur de ser ut isåfall...
  • Anonym (tips)

Men hallå! Tack för tipset men jag skulle inte göra något så drastiskt. Inte för att min man har en onepiece men det finns kalsonger eller skjortor som gjrot sitt i vårat hus, anser jag. Jag har påpekat det flera gånger och ibland lyssnar han också. Om han inte fattar vinken har jag sagt rakt på sak varför han inte kan fortsätta använda de slitna, håliga plaggen. 

TS, en fuling vore att inte yppa ett ord om vad du har gjort. Om han frågar dig om du sett plagget så skakar du bara på huvudet och ser ut som ett frågetecken. Annars kan du ju berätta vad du har gjort med risken att han eldar upp en sunkig BH, menstrosor eller en gammal bok som han tycker har gjort sitt i hemmet. Vilket väljer du?  

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym (tips) skrev 2012-10-29 12:19:21 följande:

Men hallå! Tack för tipset men jag skulle inte göra något så drastiskt. Inte för att min man har en onepiece men det finns kalsonger eller skjortor som gjrot sitt i vårat hus, anser jag. Jag har påpekat det flera gånger och ibland lyssnar han också. Om han inte fattar vinken har jag sagt rakt på sak varför han inte kan fortsätta använda de slitna, håliga plaggen. 

TS, en fuling vore att inte yppa ett ord om vad du har gjort. Om han frågar dig om du sett plagget så skakar du bara på huvudet och ser ut som ett frågetecken. Annars kan du ju berätta vad du har gjort med risken att han eldar upp en sunkig BH, menstrosor eller en gammal bok som han tycker har gjort sitt i hemmet. Vilket väljer du?  

En lysnade ide ! Jag låtsas som ingenting.Vet inget ,har inte sett någon
  • MasterDom
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 12:21:00 följande:
    En lysnade ide ! Jag låtsas som ingenting.Vet inget ,har inte sett någon

Helt rätt beslut, ett förhållande ska bygga på lögner.
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(