• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Little Ms Chatterbox

Asså... TS. Jag läste lite i den andra tråden och hade tänkt föreslå ett litet "misstag" i tvättmaskinen. Med lite trix och hjälp så kan man nog få en tvättmaskin att tugga upp det mesta. Sällan det har hänt men en gång hände det här, det som ABSOLUT inte fick bli söndertuggat, Allra, allra käraste snuttefilten för ett av barnen som bara hade haft en endaste sak hela tiden och inte ens tittat åt något annat, Den snuttefilten tuggade tvättmaskinen sönder. Tror den låg lite för långt ner mot trumman när jag stängde luckan så det nöttes väl sönder. 

OM det nu är så att din man kräver en ny sparkdräkt så kan ju du kanske tvätta den åt honom...Oskyldig 
    Om det dröjer ett tag innan tvättmaskinen verkar fatta vinken så kan du ju tvätta den i tvättmedel som han inte tål, kli pulver eller annat starkt parfymerat som han inte gillar. 
    Sen så kan man ta textilfärg så kan du rita dit en slips och sy dit manschettknappar så det ser mer ut som 
    http://www.thetinyuniverse.se/produkter/sparkdrakter/tiny_suit

Då kanske han fattar vinken.  

• Anonym (goodjob)

Mer psyko att bära onepiece än att elda upp den. Onepieces är djävulens verk och ska brinna i evighet. Bra gjort TS! 

• MissAnne
    Anonym (ryser) skrev 2012-10-29 14:31:37 följande:
    Har anmält #129. fruktansvärd kommentar
    Håller med, vilken fruktansvärt sjuk männinska :-/
  • TrendyFarsa
    Anonym (goodjob) skrev 2012-10-29 15:08:17 följande:
    Mer psyko att bära onepiece än att elda upp den. Onepieces är djävulens verk och ska brinna i evighet. Bra gjort TS! 
    MissAnne skrev 2012-10-29 15:25:22 följande:
    Bra jobbat TS...You go girl!

Skönt att man inte är ensam. Solstrålar till er Solig
  • Juronjaure

Min kille har så ful dator. Jag tycker det är respektlöst av honom att låta den stå framme när mina föräldrar är på besök. Så fort vi flyttat nånstans där det finns kakelugn så bränner jag den. Jag menar... det var ju han som var respektlös FÖRST, genom att köpa en så FUL dator... Han respekterar inte mig, och då ska inte jag heller bete mig som folk. Det är väl logiskt?

• Anonym (äntligen)
    Juronjaure skrev 2012-10-29 15:38:59 följande:
    Min kille har så ful dator. Jag tycker det är respektlöst av honom att låta den stå framme när mina föräldrar är på besök. Så fort vi flyttat nånstans där det finns kakelugn så bränner jag den. Jag menar... det var ju han som var respektlös FÖRST, genom att köpa en så FUL dator... Han respekterar inte mig, och då ska inte jag heller bete mig som folk. Det är väl logiskt?
    Japp!! Bara bränn och förstör. Det finns ingen gräns längre för integritet eller personliga ägodelar.
    Inte heller behöver man sätta upp några regler för sånt här i förväg utan man kan gladeligen hitta på egna regler för hemmet när partnern är borta...

"ja just det älskling, vi ändrade reglerna lite när du var hemifrån - ditt hobbyrum är spelrum nu och ditt hobbyprylar har jag slängt ut"
  • Anonym

Jag anser att det va lite respektlöst att elda upp hans onepiece bara för att du inte gillade det.
    Om det handlade om färgen så hade du ju bara kunnat färga om den i en mörkare färg...
    Du säger att den e sunkig men vad tusan tvättar ni inte i hemmet eller?
    Någon gång ska du väl hinna med det?

Nej hade jag varit du hade jag köpt en ny och haft extremt dåligt samvete!     

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 15:46:11 följande:
    Jag anser att det va lite respektlöst att elda upp hans onepiece bara för att du inte gillade det.
    Om det handlade om färgen så hade du ju bara kunnat färga om den i en mörkare färg...
    Du säger att den e sunkig men vad tusan tvättar ni inte i hemmet eller?
    Någon gång ska du väl hinna med det?

Nej hade jag varit du hade jag köpt en ny och haft extremt dåligt samvete!     
    Han vägrade ju att tvätta den
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(