• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Styvmodern

Min man har ett par gräsliga träningsbyxor fulla med färg. Inte snygga men jag skulle aldrig komma på idén att han inte skulle få ha vad han vill på sig hemma. Hans val...

Jag håller med dig i om att onepiece inte är snyggt. Men det är min och din smak och vem bestämmer vad som är ok och inte?

• trollefur

Hoppas han köper en till onepice, helst ännu fulare än den han hade..och att han har på sig den jämt enbart för att markera!

• Sunshine808

Om min sambo hade fått för sig att gå i en stor barnpyjamas hade jag faktiskt haft funderingar på att lämna han. Otrohet kan jag stå ut med men inte barnkläder, vad kommer efter pyjamasen, blöjor?

• MissAnne
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 15:31:36 följande:

Skönt att man inte är ensam. Solstrålar till er Solig
    Solig
  • Anonym (hmmm...)

Jag är tveksam. Ok, din man låter lite snuskig vad gäller tvättandet men att elda upp den utan hans vetskap...? Tveksamt. Hade min man gjort ngt liknande hade jag blivit jättebesviken. Jag kanske hade fattat men tyckt att det var oerhört respektlöst.

OT: Fy farao för inlägget som togs bort! Vilka sjuka människor det finns... Man kanske ska fortsätta vara anonym i fortsättningen? Usch! 

• Anonym (Linda)
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 14:55:15 följande:
    Precis. Det är det andra exemplet bara idag på folk som uttrycker sig som taget ur en skräckfilm här på FL.
     Här så är det #129 och i en annan tråd en kvinna som "...//gillar att tortera svin, jag blir lycklig av det, mer säger jag inte."

Var kommer alla dårar ifrån?
    Ingen aning - men det tycks som att en del av dem gillar FL, och såklart; det är långt mycket enklare att vara ett svin när man sitter vid en datorskärm.

/Linda
  • MissAnne
    Anonym (Linda) skrev 2012-10-29 16:01:19 följande:
    Ingen aning - men det tycks som att en del av dem gillar FL, och såklart; det är långt mycket enklare att vara ett svin när man sitter vid en datorskärm.

/Linda
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 15:47:47 följande:
    Han vägrade ju att tvätta den
    Ehm.. jag undrar då; varför skulle HON tvätta hans klädesplagg? Klarar han inte av det själv? Jag håller dock med de som tycker att det är respektlöst - det är det. Å andra sidan sätt så är det ganska läskigt av honom att vandra omkring i något otvättat så fort han får tillfälle. TS, kanske skulle du ställt ultimatum: tvätta den - eller så slänger jag den. Dock försent för det rådet förstås.

/Linda
  • Anonym (Ångerfull)

Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor

• Anonym (hmmm...)
    Anonym (Linda) skrev 2012-10-29 16:04:06 följande:
    Ehm.. jag undrar då; varför skulle HON tvätta hans klädesplagg? Klarar han inte av det själv? Jag håller dock med de som tycker att det är respektlöst - det är det. Å andra sidan sätt så är det ganska läskigt av honom att vandra omkring i något otvättat så fort han får tillfälle. TS, kanske skulle du ställt ultimatum: tvätta den - eller så slänger jag den. Dock försent för det rådet förstås.

/Linda

Klart inte ts skulle ha tvättat den men ställt ultimatum hade varit bättre än att elda upp den. Hade du slängt den hade den gått att rädda (och tvättas!), som en markering, men nu är det ju rätt kört.
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(