• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Juronjaure

Ts, en fråga. Vad gör du om din man kommer hem med en ful frisyr? Rakar huvudet på honom när han sover?

• Anonym
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 10:55:31 följande:
    Det är väl ändå en djävligt stor skillnad på att ta hänsyn till andras känslor om man jämför:
    a) ens persons rätt/önskemål att se ut som man vill och klä sig som man önskar.
    b) att ta sig rätten att bränna andra människors ägodelar för att de inte passar

Låt oss hoppas att det ändå blir nån slags enighet runt detta..?
    Annars är ni ju kompletta idioter, om ni inte fattar vad det leder till som konsekvens...

Vem ska ha rätten i ett hem att bränna saker som är fula?
    Menar ni på fullt allvar att ni först har ett samtal med er partner. Partnern tycker att någon av dina favoritägodelar är ful och stötande men ni är inte överrens. Du hävdar din rätt att kläd dig som du själv vill för du tycker det är snyggt och bekvämt.
    - En dag när du kommer hem så har partnern bränt dina ägodelar/kläder.

Är det så ni skulle vilja ha det alltså!?
    Men herregud! Man kan ju inte försvara vad som helst! Det ÄR INTE OK för en vuxen människa att springa runt i sparkdräkt! ALLA som gör det riskerar att partner bränner dessa otyg till klädesplagg!
  • sextiotalist

Jag vissa rejält fula kläder som sambon vill slänga, men jag har sagt nej. jag sa till honom att jag vill ha kvar dessa fula kläder, en tröja som jag kan använda när jag gör rent ugnen med utan att det gör något om den får fläckar som aldrig går bort. Kläder jag kan måla i, kläder som får bli smutsiga, gå sönder utan att det är en katastrof.

Men då använder jag kläderna vid dessa tillfällen. Hade jag sprungit omkring och haft dom hela tiden, då hade det varit en helt annan sak.

Ni skall se min sambo när han skall måla, om man säger som så, det är inte så att man vill hoppa på honom Glad

Men nu verkar det inte vara så, låt kläderna brinna sakta men säkert        

• Anonym
    Juronjaure skrev 2012-10-29 10:59:43 följande:
    Ts, en fråga. Vad gör du om din man kommer hem med en ful frisyr? Rakar huvudet på honom när han sover?
    Tråden handlar in om frisyr eller underkläder eller andra kläder. Den handlar om BEBISKLÄDER I VUXENSTORLEK!!!
  • sextiotalist
    Anonym skrev 2012-10-29 10:59:54 följande:
    Men herregud! Man kan ju inte försvara vad som helst! Det ÄR INTE OK för en vuxen människa att springa runt i sparkdräkt! ALLA som gör det riskerar att partner bränner dessa otyg till klädesplagg!
    Jag tillhör dom som anser att dessa sparkdräkter är så fula att de förtjänar ett stort allmänt bål på ett torg.
  • Juronjaure
    Anonym skrev 2012-10-29 11:00:36 följande:
    Tråden handlar in om frisyr eller underkläder eller andra kläder. Den handlar om BEBISKLÄDER I VUXENSTORLEK!!!
    Det spelar ingen roll. Han har väl rätt att se ut som han vill? Jag har fula myskläder hemma, so what? Min kille verkar älska mig trots detta, och har inte eldat upp något än så länge...

Jag tycker också att Onepiece är fult, men det här är en principsak... Man eldar inte upp andra människors kläder, precis som jag inte går och eldar upp grannens bil, trots att den är jävligt ful...
  • Anonym (Ångerfull)
    Juronjaure skrev 2012-10-29 10:59:43 följande:
    Frisyr bryr jag mig inte om det är ju inte samma sak .Att se en vuxen man iklädd bebis kläder är mycket värre
  • Anonym
    Juronjaure skrev 2012-10-29 11:02:58 följande:
    Det spelar ingen roll. Han har väl rätt att se ut som han vill? Jag har fula myskläder hemma, so what? Min kille verkar älska mig trots detta, och har inte eldat upp något än så länge...

Jag tycker också att Onepiece är fult, men det här är en principsak... Man eldar inte upp andra människors kläder, precis som jag inte går och eldar upp grannens bil, trots att den är jävligt ful...
    Det här ÄR en principsak. Man går inte runt i sparkdräkt när man är vuxen, speciellt inte om ens partner hatar det! Man borde respektera sin partner mer än man vill gå runt i bebiskläder!
  • Anonym (Bra)

Onepiece är fan det fulaste plagg som finns. Bränn skiten  

• sigrid73

Har bara läst TS och jag tycker de är helt rätt. Onepiece borde förbjudas. Har nolltolerans där.

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(