• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:19:28 följande:
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
    Så om han tömmer din garderob och eldar upp innehållet så har du inga problem med det?
  • Anonym

Snacka om att ts är fjantig och jag hoppas han slänger ut dig för han har rätten och gå i vilka kläder han vill.

Väx upp istället

• MickeN1973

Tja det är ett miljöbrott att elda avfall 
    det straffas med böter eller fängelse i upptill 2 år

• Anonym (Ångerfull)
    MickeN1973 skrev 2012-10-29 11:35:40 följande:
    Tja det är ett miljöbrott att elda avfall 
    det straffas med böter eller fängelse i upptill 2 år

Jag har frågat komunen ,då one piecen var i bomull så var det okej enligt dom
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:38:26 följande:
    Dragkedjan är inte av bomull.... Och förlåt att jag inte tror att du ringde dem innan och frågade om det var okej ur miljöhänsyn att elda upp den.
  • Anonym (Ångerfull)

Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen

• Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:38:26 följande:
    Hela tråden föll som en sten just nu. Du förstår det, va?
  • Anna74a

Ha ha förstår känslan.
    Själv hade jag inte gjort det pga att det känns fel att kasta andras saker utan lov.Jag hade nog pulat undan den längst in i hans garderob i ngt konstigt fack där han aldrig letar och hoppats på det bästa - glömskan

• Anonym (äntligen)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:19:28 följande:
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
    Men då är det rätt alltså att elda upp partnerns kläder?
    Om han anser att du klär dig som en hora så eldar han upp dina klänningar?

Ok?
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:43:26 följande:
    Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen
    Ofta att du satte dig och sprättade bort dragkejdan först!
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(