• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Batte

Haha, egentligen helt fel att elda upp, men en vuxen människa kan för helsike inte springa omkring i sparkdräkt. Alltså - detta är undantaget som bekräftar regeln.

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym (Bra) skrev 2012-10-29 11:04:32 följande:
     Onepiece är fan det fulaste plagg som finns. Bränn skiten  
    Snart är det bara aska kvar.
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 10:52:51 följande:
    Men en del förstår inte problemet .Han hade  på sig den jämt och ständigt.Han tvättade den sällan.Han kunde inte ens ta på sig något annat sist när mina föräldrar var på besök.Det kändes ju som om  han bara  jävlades.
    Då beter man sig som en vuxen människa och gör slut med personen man inte längre trivs att vara tillsammans med, inte eldar upp hans ägodelar.
  • Juronjaure
    Anonym skrev 2012-10-29 11:04:17 följande:
    Det här ÄR en principsak. Man går inte runt i sparkdräkt när man är vuxen, speciellt inte om ens partner hatar det! Man borde respektera sin partner mer än man vill gå runt i bebiskläder!

...och eftersom han är respektlös så ska TS vara dubbelt så respektlös...?
  • Anonym (äntligen)

men handlar diskussionen verkligen om one-piece är snyggt eller ej?
    Jag tycker det är skitfullt, fruktansvärt men det är ju likväl en subjektiv åsikt.

Om ni har nån vettig förmåga att tänka så handlar det om något helt annat.
    VEM har rätten att bränna upp något man tycker är fullt? Vem bestämmer sånt?

Det spelar ju absolut ingen roll vilket plagg det handlar om, det är en principfråga.
    OM du har ett mysplagg, aldrig så fullt, som du väljer att gå omkring med långt mer än din partner önskar:
    - Tycker du att han har rätt att elda upp plagget som lösning på problemet?

Jag kan bara utgå ifrån att alla påhejare här tycker det skulle vara ok.

• Anonym
    Juronjaure skrev 2012-10-29 11:06:48 följande:

...och eftersom han är respektlös så ska TS vara dubbelt så respektlös...?
    TS försöker bara desperat återgå till livet de hade innan han var bäng nog att köpa en bebisoverall till sig själv.
  • Anonym (äntligen)

Så det är ok att man tvingar någon att se ut och klä sig på ett visst sätt för att "visa respekt"...?

Vill gärna höra er svara ja på den frågan, Sen kan ni flytta till Saudiarabien och klä er som männen önskar efterom det ju är så viktigt att "visa respekt"..

• AngoStura

Fast visst tyder det på ett visst mått av passion och engagemang att elda upp en onepiece. Skulle nästan bli lite smickrad om någon gjorde det med tanke på hur osexiga de är.

Å andra sidan var jag inte glad när min man körde min fotölj till tippen. Som straff vägrade jag betala min bilservice som han hade betalt när han hämtade min bil Så mogna är vi i vårt förhållande.

• Anonym
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 11:07:01 följande:
    men handlar diskussionen verkligen om one-piece är snyggt eller ej?
    Jag tycker det är skitfullt, fruktansvärt men det är ju likväl en subjektiv åsikt.

Om ni har nån vettig förmåga att tänka så handlar det om något helt annat.
    VEM har rätten att bränna upp något man tycker är fullt? Vem bestämmer sånt?

Det spelar ju absolut ingen roll vilket plagg det handlar om, det är en principfråga.
    OM du har ett mysplagg, aldrig så fullt, som du väljer att gå omkring med långt mer än din partner önskar:
    - Tycker du att han har rätt att elda upp plagget som lösning på problemet?

Jag kan bara utgå ifrån att alla påhejare här tycker det skulle vara ok.
    Hade jag haft en sparkdräkt i min storlek som jag envisades med att använda JÄMT OCH STÄNDIGT och min man upprepade gånger bett mig sluta använda den men jag VÄGRADE och han till slut fått sånt psykbryt att han kännt sig tvungen att elda upp den så hade jag
    1. fått dåligt samvete över att jag tvingat honom se mig i bebiskläder och insett allvaret i att han inte velat se mig i det
    2. Skrattat.
  • Anonym
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 11:08:38 följande:

Så det är ok att man tvingar någon att se ut och klä sig på ett visst sätt för att "visa respekt"...?

Vill gärna höra er svara ja på den frågan, Sen kan ni flytta till Saudiarabien och klä er som männen önskar efterom det ju är så viktigt att "visa respekt"..

Menar du att mannen visar TS respekt när han klär sig som en BEBIS!?
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(