• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (Hihihihi)

Hahaha underbart! Jag funderar på att göra liknande med min sambos lavalampa & hans fula sydstatsflaggor som han haft sedan han var 19...

• Anonym (äntligen)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:43:26 följande:
    Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen

ok, kul :) 
    Trodde verkligen inte det var en troll-tråd först :)

Jag tror du försöker att rationalisera dina mänskliga men felaktiga handlingar nu genom att framstå som klok och rättskaffens. INGEN tror att du i affekt bränner upp den där hemska dressen - men FÖRST ringer och köar i kommunväxeln för att få ett svar på hur miljövänligt det ev. är..
    De enda människor som skulle få för sig att göra så - vet redan reglerna  :)

Att du dessutom har suttit och sprättat bort dragkjedjan i enlighet med miljölagsiftningen..
    Tillåt mig att tvivla :)

Som sagt, om du verkligen lyckats kombinera det där galna vansinnet - att det rann över - med en iskall rationell beräknande handling.. då är du psykopat och behöver söka hjälp! ;)
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:19:28 följande:
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
    Hur ger det dig rätten att elda upp hans ägodelar?
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 11:52:20 följande:

ok, kul :) 
    Trodde verkligen inte det var en troll-tråd först :)

Jag tror du försöker att rationalisera dina mänskliga men felaktiga handlingar nu genom att framstå som klok och rättskaffens. INGEN tror att du i affekt bränner upp den där hemska dressen - men FÖRST ringer och köar i kommunväxeln för att få ett svar på hur miljövänligt det ev. är..
    De enda människor som skulle få för sig att göra så - vet redan reglerna  :)

Att du dessutom har suttit och sprättat bort dragkjedjan i enlighet med miljölagsiftningen..
    Tillåt mig att tvivla :)

Som sagt, om du verkligen lyckats kombinera det där galna vansinnet - att det rann över - med en iskall rationell beräknande handling.. då är du psykopat och behöver söka hjälp! ;)
    Hur ska man annrs få tyst på ditt paragfraf rytteri ?
  • Smurfan75

Han har månne klätt sig som en bebis. Men du ÄR en bebis!

I Sverige får man, tack och lov, klä sig som man vill. Gillar du inte hur din sambo klär sig så lämna honom då! Fast jag tror det problemet kan vara löst... (översätter till barnspråk: Han lär lämna dig).

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:54:16 följande:
    Hur ska man annrs få tyst på ditt paragfraf rytteri ?
    Och om du tänker efter så brinner inte dragkejdor
  • Ellan92
    caelum skrev 2012-10-29 10:51:58 följande:
    Gud vad skönt! Min sambo spelar bas i ett band och den där basen börjar se förskräckligt sliten ut, stör mig faktiskt på den. Ska nog grilla den ikväll tror jag, inte mitt fel om han får sluta spela för att vi inte har råd med en ny just nu heller.
    Min man spelar också i ett band och har ett tiotal instrument, dom klinkar så jobbigt när jag vill ligga och lata på FL,  men nu vet jag ju hur jag löser det, jag BRÄNNER DOM Drömmer

Han envisas även med att pryda lägenheten med familjebilder(sin familj) och jag blir leds på att möta hans föräldrar i bröllopskläder och han i sina farföräldrars knän lite här och var, jag bränner dom också!!!!
  • Smurfan75
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:55:23 följande:
    Och om du tänker efter så brinner inte dragkejdor

Du har höstlov nu va?
  • MasterDom

Antar att det kommer en ny tråd av TS sen då hennes man blev förbannad för att hon inte resp

• MasterDom
    MasterDom skrev 2012-10-29 11:59:24 följande:
    Antar att det kommer en ny tråd av TS sen då hennes man blev förbannad för att hon inte resp

respekterade hans egendom skulle det stå..
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(