• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:19:07 följande:
    antar han inte går ut i den eller??? så vad spelar det för roll vad han hade på sig inomhus.. det är ju bekväma och vem bryr sig hur de ser ut isåfall...
    Han har varit ute i den i hösts när det var varmare
  • Anonym (Ångerfull)
    MasterDom skrev 2012-10-29 12:22:11 följande:

Helt rätt beslut, ett förhållande ska bygga på lögner.
    Lite hemligheter måste man väl få ha ?
  • Anonym (tips)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 12:21:00 följande:
    En lysnade ide ! Jag låtsas som ingenting.Vet inget ,har inte sett någon

Om han köper en ny så gör du likadant. Köp en storlek för liten och dra upp den extra högt i rumpan. Inte sexigt...
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:23:58 följande:
    ok... mmm e han 15 eller?
    Han är 46 år ,våra tonårsbarn säger att dom får skämmas,dom vill  helst inte bjuda hem kompisar längre
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:55:23 följande:
    Och om du tänker efter så brinner inte dragkejdor
    Nej, så därför är de lätta att plocka ur askan efteråt, och går sedan lätt att slänga i metallåtervinningen.
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 12:32:56 följande:
    Nej, så därför är de lätta att plocka ur askan efteråt, och går sedan lätt att slänga i metallåtervinningen.
    precis !
  • Sunt förnuft
    Anonym (tips) skrev 2012-10-29 12:38:33 följande:

Varför det? Om min man hade onepiece på sig varenda dag utan att tvätta den skulle jag också tänka tanken. TS kanske är extremt miljövänlig och tar reda på fakta innan sitt planerade brott?
    *fniss*
  • EnAnonumius
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 11:11:58 följande:
    Mannen har rätt att klä sig precis hur fan han vill, precis som du har.
    Man tar upp problemet och pratar.
    Hittar man ingen lösning så får man väl släcka lysena hemma eller flytta isär. Om man inte kan komma fram till en kompromisslösning.

Men att bränna en människas kläder är så fruktansvärt lågt och respektlöst att jag skulle överväga att lämna henne. Alternativt bränna ALLT i hennes garderob som jag själv inte tyckte var ok.

I ett sånt läge har hon inget att säga, regeln är tydligen att man kan välja att bränna varandras kläder om man känner för det. Dessutom kan man komma på såna regler lite hursomhelst (jag antar att ni inte hade pratat om detta i förväg - att det är ok att bränna varandras kläder?)

Hur kan man INTE tycka det är upprörande att någon gör så här..?

MER upprörande än att partnern klär sig stötande och/eller fult..!
    Håller med dig här (och jag är kvinna). Till 1000% håller jag med dig.

Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • Miss Linn
    CherstinBovington skrev 2012-10-29 10:30:11 följande:
    Hade han bränt nåt av dina favoritplagg så hade alla skrikit "lämna honom han är ett svin". Men eftersom du är tjej, så får du göra som du vill.
    Jag tycker de var svinigt gjort.
    kan inte annat en att hålla med, skulle blivit vansinnig!! :/

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(