• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Juronjaure

Jaja. Ska ju onekligen bli intressant att höra om mannens reaktion.

Blir han ledsen så kan ju TS köpa en napp till honom, för att ytterligare spä på att Onepiece ser ut som bebiskläder. Respektlöshet ska ju uppenbarligen med respektlöshet bemötas... Äkta familjelivs-mentalitet.

• Anonym (äntligen)

Mannen har rätt att klä sig precis hur fan han vill, precis som du har.
    Man tar upp problemet och pratar.
    Hittar man ingen lösning så får man väl släcka lysena hemma eller flytta isär. Om man inte kan komma fram till en kompromisslösning.

Men att bränna en människas kläder är så fruktansvärt lågt och respektlöst att jag skulle överväga att lämna henne. Alternativt bränna ALLT i hennes garderob som jag själv inte tyckte var ok.

I ett sånt läge har hon inget att säga, regeln är tydligen att man kan välja att bränna varandras kläder om man känner för det. Dessutom kan man komma på såna regler lite hursomhelst (jag antar att ni inte hade pratat om detta i förväg - att det är ok att bränna varandras kläder?)

Hur kan man INTE tycka det är upprörande att någon gör så här..?

MER upprörande än att partnern klär sig stötande och/eller fult..!

• icy
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 11:11:58 följande:
    Mannen har rätt att klä sig precis hur fan han vill, precis som du har.
    Man tar upp problemet och pratar.
    Hittar man ingen lösning så får man väl släcka lysena hemma eller flytta isär. Om man inte kan komma fram till en kompromisslösning.

Men att bränna en människas kläder är så fruktansvärt lågt och respektlöst att jag skulle överväga att lämna henne. Alternativt bränna ALLT i hennes garderob som jag själv inte tyckte var ok.

I ett sånt läge har hon inget att säga, regeln är tydligen att man kan välja att bränna varandras kläder om man känner för det. Dessutom kan man komma på såna regler lite hursomhelst (jag antar att ni inte hade pratat om detta i förväg - att det är ok att bränna varandras kläder?)

Hur kan man INTE tycka det är upprörande att någon gör så här..?

MER upprörande än att partnern klär sig stötande och/eller fult..!
    Här har vi en äkta onepiece-areDöd
  • Anonym
    icy skrev 2012-10-29 11:12:50 följande:
  • trollefur

Hoppas han bränner upp något av dina kläder, det hade fan jag gjort om jag var i hans sits.

har svårt o tro att allt du sätter på dig är jättesexigt med för den delen..

• Anonym (äntligen)
    Anonym skrev 2012-10-29 11:11:15 följande:
    Menar du att mannen visar TS respekt när han klär sig som en BEBIS!?
    Jag menar att det inte är intressant.  Varken du eller jag klär oss för någon annan än oss själva..
    Om du går ut, låter du din man godkänna din klädsel då?

Byter du kläder om han tycker att det är fult eller att du av någon annan anledning inte "visar respekt"?

Har man olika åsikter om sånt här som är så allvarliga att man ens överväger att bränna varandras ägodelar så är det bättre att gå isär än att starta krig på det här sättet.

Hur skulle du själv reagera om din partner hade bränt dina favoritplagg för att han upplevde (subjektivt) att du inte visade honom respekt?
    Skulle du verkligen tycka det var ok?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-29 11:11:15 följande:
    Menar du att mannen visar TS respekt när han klär sig som en BEBIS!?
    Menar du att kvinnor visar respekt när de klär sig som horor?

Ridå. 
  • Anonym (äntligen)
    icy skrev 2012-10-29 11:12:50 följande:
    haha! :)

Nej, jag skulle inte dra på mig en sån om det var det sista plagget på jorden och -30 grader. skulle hellre gå naken då..

handlar om principfrågan för mig.
    - Att man kan använda hjärnan och tänka till lite innan man hejar på något som faktiskt bara gör relationen värre.
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 11:15:09 följande:
    Menar du att kvinnor visar respekt när de klär sig som horor?

Ridå. 
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
  • Sunt förnuft
    Anonym skrev 2012-10-29 10:49:55 följande:
    Brydde sig TS man om TS känslor när han knatade runt i en jäkla bebisoverall, menar du?
    Han får väl knata runt i vad han vill? Han är inte här för att dekorera någon annans värld.
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(