• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • apa4ewer

Hans kläder är hans kläder. Du har ingen rätt att bränna dom.
    Förstår fullt ut varför du gjorde det.
    Min kille springer runt i rosa ONE PIECE men därför har inte jag rätten att bränna den. 

• Alvii

Skulle inte vilja vara tillsammans med någon som var såpass psykiskt instabil att den personen eldade upp mina kläder för att dom 'inte var fina', fyfan vad läskigt.

• TrendyFarsa
    Anonym skrev 2012-10-29 13:22:54 följande:
    No offense TS,

Men jag hade pullat dig i vaginan med en stor kökskniv om jag var din kille.

Tycker du ska vara glad att du fortfarande har fittan intakt. För din kille har väl inte kommit hem än?
    Och sen finns det folk här på FL som tycker att jag är den största gris som gått i ett par skor.

Scary...
  • Anonym
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 13:24:19 följande:
    Och sen finns det folk här på FL som tycker att jag är den största gris som gått i ett par skor.

Scary...
    Du har väl iaf inte bränt upp din, tidigare eller nutida, flickväns betytande egodelar utan hennes vetskap?

Eller?
  • Egendomligt
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:43:26 följande:
    Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen
    Observera att du inte får slänga dragkedjan i vanliga förpackningsinsamlingen! Endast förpackningar där :)
  • Anonym (ja)

Härligt med försigkomna människor med humor och handlingskraft. Du gjorde helt rätt i att elda upp hans one piece. Rent pinsam att vuxna människor har på sig detta bebisplagg.
    Själv har jag "råkat" slarva bort ett par av min mans fula glasögon (jo, han hade fler par) och hans hemska keps... 

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(