• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (hmmm...)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 16:08:40 följande:
    Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor
    Ja, fast i din ts skrev du att du är lite orolig? Så, nog tror jag att du förstår att du ev. gått över gränsen.
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym (hmmm...) skrev 2012-10-29 16:10:31 följande:
    Ja, fast i din ts skrev du att du är lite orolig? Så, nog tror jag att du förstår att du ev. gått över gränsen.
    Ja över mannens reaktion ,ja  Han kommer ju att börja gråta
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 14:35:11 följande:
    Ja den var inte trevlig ,men jag tar och skiter i den Personen är uppenbart inte frisk
    Du kan absolut välja att enbart lyssna på de personerna som du får medhåll av. Men jag tycker att du borde formulerat din TS lite annorlunda då. Som den ser ut i nuläget kan man lätt få intrycket att du vill ta del av spridda åsikter relaterade till om det du gjorde var rätt eller fel.
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 16:20:53 följande:
    Du kan absolut välja att enbart lyssna på de personerna som du får medhåll av. Men jag tycker att du borde formulerat din TS lite annorlunda då. Som den ser ut i nuläget kan man lätt få intrycket att du vill ta del av spridda åsikter relaterade till om det du gjorde var rätt eller fel.

Det var inte så jag menade ,allas åsikter är viktiga eftersom en del av mig ångrar tilltaget medans en annan del myser o jublar över att slippa se onepicen
  • Anonym (Ångerfull)
    icy skrev 2012-10-29 16:24:12 följande:

Hahahahaha Jag dööör av garv !!JJa typ så är det

• M C

BRA GJORT!!!
    Fler sådana initivativ. Kanske en allmän storbrasa på torget? Slänga alla man hittar på bocken i gävle? 

I feel so violated, do it again.
  • TrendyFarsa
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 16:08:40 följande:
    Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor
    Hahaha!!! Testa att starta en tråd om att du sjuksrev dig en halvdag men lät ditt barn vara kvar några timmar extra på dagis så kommer du få se på helvete!

Det här är FL serru, här är toleransen lika med noll mot alla som avviker mot prettonormen.
  • Anonym (L)

Hahaha ja du ts kan du inte återkomma och berätta vad han sa sen!? Jag skulle själv tycka min karl vore söt i onepece man han vägrar ha någon=)

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(