• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (Ångerfull)

Ja en vuxen karl med  skägg och onepiece.Jag höll på att få psykbryt.Jag vet att det kanske inte var så snällt men jag såg ingen annan utväg.

• Imortaelis
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 10:44:10 följande:
    Ja en vuxen karl med  skägg och onepiece.Jag höll på att få psykbryt.Jag vet att det kanske inte var så snällt men jag såg ingen annan utväg.
    Så länge du tycker det är helt okej att han gör likadant med något du är mindre klädsam i så
  • Anonym (...)

Haha, normalt att bli upprörd över det(?) Eller har han den på sig jämt?

• Dang it

När jag läste rubriken såg jag bara en senapsfärgad hög på vardagsrumsgolvet som sprakar hemtrevligt :D

• Anonym
    MildaMakaroner skrev 2012-10-29 10:47:27 följande:
    Att stackarn inte får vara bekväm i sitt eget hem :(
    Men herregud! Att stackars TS inte får må bekvämt i sitt eget hem!
  • Sunt förnuft
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 10:12:54 följande:
    Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.
    Snacka om att inte bry sig om andras känslor utan bara tänka på sig själv.

Skämmes! 
  • Anonym (äntligen)

Så fick vi äntligen ett prejudikat på att det är ok att förstöra partnerns ägodelar som man inte tycker om eller står ut med.

Jag har en lång lista på saker som jag ska slänga/bränna:
    - En del av hennes koftor/tröjor som hon envisas med att ha när hon "myser" hemma. De är fula och osexiga. Hittills har jag stått ut eftersom jag trodde det var så man gjorde men nu ver jag bättre. Tack!
    - En hel del av hennes vardagstrosor som är rätt sunkiga ärligt talat. Ska brännas ikväll när jag kommer hem.
    - Hon har också envisats med en massa löjligt pynt och prydnadskuddar här. De får mig i princip att må illa så nu blir det bål.

Kommer säkert på mer saker men det är fantastiskt att ha fått grönt kort nu på att man bara kan förstöra partnerns ägodelar, trots att hon älskar dem, helt enkelt för att jag tycker det är fult.

Tack FL för hjälpen!! Mitt liv kommer att bli så mycket bättre nu.

• Anonym
    Sunt förnuft skrev 2012-10-29 10:48:40 följande:
    Snacka om att inte bry sig om andras känslor utan bara tänka på sig själv.

Skämmes! 
    Brydde sig TS man om TS känslor när han knatade runt i en jäkla bebisoverall, menar du?
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(