• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Häpnad

Hahahaa...så roligt!
    Och så RÄTT.

• CherstinBovington

Hade han bränt nåt av dina favoritplagg så hade alla skrikit "lämna honom han är ett svin". Men eftersom du är tjej, så får du göra som du vill.
    Jag tycker de var svinigt gjort.

• icy
    CherstinBovington skrev 2012-10-29 10:30:11 följande:
    Hade han bränt nåt av dina favoritplagg så hade alla skrikit "lämna honom han är ett svin". Men eftersom du är tjej, så får du göra som du vill.
    Jag tycker de var svinigt gjort.
    Hade inte spelat någon roll om det var mannen som brände upp kvinnans SENAPSGULA onepiece.

Alla som har onepiece borde få böter. 
  • Smurfan75

Om jag var han skulle jag bränna dina favoritplagg!

Vem är du att bestämma vad andra ska ha på sig? Bara småbarn som tror det...

• Imortaelis

Hm grejen är väl att man inte tar sig friheten att förstöra andras saker, oavsett om man själv anser det/den är ful eller inte.

• TRImmortal

Ja för vuxna människor idag har inte rätt att ha på sig vad de vill även om andra betraktar det som fult?! Idioti!

• caelum

Fan vad taskigt! Även om jag vet att one piece är skitfult så är det ett jätteskönt plagg och så länge man bara har den hemma så får man väll ha det? Hoppas han eldar upp ditt favoritplagg eller dina älsklingsskor.

• Anonym

Kan någon länka den andra tråden?

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(