• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-15 10:38:36 följande:
    MissKaos antar att de rackarna dör ändå i mig när jag har feber

Näää jag tror inte det! Det är inte så att dom dör utan att dom rör sig sämmre (tror jag) elle rom dom blev färre? ngt sådant när mannen värmer upp pungen. Åh andra sidan, det finns barn både i Asien och Afrika. DÄR är det varmt!!

Själv känner jag idag att jag nog inte kommer bli gravid alls, uppgiven bara.
    Testat digital Ältest idag (fick av en bekant hennes överblivna..) och ingen tvekan: INGEn Äl på G! Antar att den kommer komma på flyget. Deppigt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-15 11:20:34 följande:
    Näää jag tror inte det! Det är inte så att dom dör utan att dom rör sig sämmre (tror jag) elle rom dom blev färre? ngt sådant när mannen värmer upp pungen. Åh andra sidan, det finns barn både i Asien och Afrika. DÄR är det varmt!! Själv känner jag idag att jag nog inte kommer bli gravid alls, uppgiven bara. Testat digital Ältest idag (fick av en bekant hennes överblivna..) och ingen tvekan: INGEn Äl på G! Antar att den kommer komma på flyget. Deppigt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

När flyger ni?
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-15 11:24:56 följande:

När flyger ni?

På fredag.
    Planet går kl 13:30 -vi kommer då inte ha chansen på hela fredagen iom att vi ska åka kl 11 hemmifrån och sonen är ju hemma hela dagen. Sen landar vi lördag kl 7:00 (lokal tid) vi har transfer i 2h + genomtullen det brukar ta TID! Vi är väl på hotellet vid lunch. Rummet får vi först kl 15. Då lär vi ju inte orka! HUR gärna vi än vill tror jag det blir fysiskt omöjligt. Och Äl är "planerad" till lördagen där tror jag. Dumt! Fortsätter Äl testa så får vi se!

Fast det sk asåklart bli superskönt att komma till värmen, är väl bara det att jag har fått hormonstimulering denna månaden och så blir det så,,,
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-15 11:55:19 följande:
    På fredag. Planet går kl 13:30 -vi kommer då inte ha chansen på hela fredagen iom att vi ska åka kl 11 hemmifrån och sonen är ju hemma hela dagen. Sen landar vi lördag kl 7:00 (lokal tid) vi har transfer i 2h + genomtullen det brukar ta TID! Vi är väl på hotellet vid lunch. Rummet får vi först kl 15. Då lär vi ju inte orka! HUR gärna vi än vill tror jag det blir fysiskt omöjligt. Och Äl är "planerad" till lördagen där tror jag. Dumt! Fortsätter Äl testa så får vi se! Fast det sk asåklart bli superskönt att komma till värmen, är väl bara det att jag har fått hormonstimulering denna månaden och så blir det så,,,
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

På morgonen kanske ni kan ta en snabbis. Vi brukar smita in i sovrummet när dottern kollar på tv så har vi typ kläder på fast vi drar ner lite. Ingen njutning för mig som är på helspänn men det viktigaste är ju lite spermier i gott förvar. När ni kommer fram kanske ni visst orkar. Ni kanske är uppspelta och lite uppiggade av den nya miljön. In på hotellets duch och mysa loss innan ni tar en siesta det där låter inte omöjligt i mina öron ;)
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-15 11:59:55 följande:

På morgonen kanske ni kan ta en snabbis. Vi brukar smita in i sovrummet när dottern kollar på tv så har vi typ kläder på fast vi drar ner lite. Ingen njutning för mig som är på helspänn men det viktigaste är ju lite spermier i gott förvar. När ni kommer fram kanske ni visst orkar. Ni kanske är uppspelta och lite uppiggade av den nya miljön. In på hotellets duch och mysa loss innan ni tar en siesta det där låter inte omöjligt i mina öron ;)

No way!
    Min son är ett plåster.. Hoppas isf vi vaknar före honom..
    De sista resorna har ma nvarit helt slut..
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-15 12:36:47 följande:

No way!
    Min son är ett plåster.. Hoppas isf vi vaknar före honom..
    De sista resorna har ma nvarit helt slut..
    På något sätt hinner ni ska du se
    Hur länge ska ni vara där vid solen då ?
    Hoppas att du snart får en bebbe in i magen.
    Men kom ihåg att koppla av kroppen sen när du åker.
    Kommer att vinka till dig på fredag sen hehe   så hopas jag att du får en mycket var semester. 

I helgen kommer min mamma och pappa tills oss i danmark och nästa vecka är det bara 2 veckor tills vi flyttar.
    Så det blir ingen bebbe denna månad alls.
    Dom kommer att vara här ca 1-2 veckor förhoppningsviss hjälpa till med flyttet         
  • babylängtan20

vad jag hört är de värme de blir sega i och får de kontakt med vatten dör de skitsamma om de är sant eller inte jag unvek det iaf sen är de upp till er hur ni gör :)

• 3 barns mamma84

Pratat med mannen nu så jag kommer göra ett nytt gravtest bara för att se.
    Får inte in min mage längre sjukt jobbigt ser ut som en bulle hehe ..
    Idag var jag tvungen att somna efter jag hade gått upp på morgonen så jag sov ½ timme medans pojkarna tittade på barnfilm så låg jag på soffan.
    *kissar*hunger*molvärk ibland*trött*svullen mage*gassig*hjärtklappning*dricker massor*
    Inga tecken på äl inte sugen på sex men när vi väl leker så går det.   
    så gravtest blir för att se.
    konstigt att det inte slutat likom.
    jobbigt att gå upp flera ggr på natten för att kissa.   
    På dagen detsamma.
    Blåsan känns jätte jätte stor som om den skulle explodera sönder men när man väl kissar kommer det lite och det trycker till i tjejmagen men gör absolut inte ont.   

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-15 19:59:57 följande:
    Pratat med mannen nu så jag kommer göra ett nytt gravtest bara för att se. Får inte in min mage längre sjukt jobbigt ser ut som en bulle hehe .. Idag var jag tvungen att somna efter jag hade gått upp på morgonen så jag sov ½ timme medans pojkarna tittade på barnfilm så låg jag på soffan. *kissar*hunger*molvärk ibland*trött*svullen mage*gassig*hjärtklappning*dricker massor* Inga tecken på äl inte sugen på sex men när vi väl leker så går det.    så gravtest blir för att se. konstigt att det inte slutat likom. jobbigt att gå upp flera ggr på natten för att kissa.    På dagen detsamma. Blåsan känns jätte jätte stor som om den skulle explodera sönder men när man väl kissar kommer det lite och det trycker till i tjejmagen men gör absolut inte ont.   

När testar du? Idag eller imorn? Hade du inte plussat och fick sedan en blödning? Då kan du ju mkt väl vara gravid.
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-15 20:27:11 följande:

När testar du? Idag eller imorn? Hade du inte plussat och fick sedan en blödning? Då kan du ju mkt väl vara gravid.
    Jo men jag blödde så kraftigt men ändå var allt med och har inte försvunnit alls de e ju konstigt.
    Jag kommer att beställa hem tester/test 
Svar på tråden Solstrålarna