• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-30 14:52:06 följande:
    Ifredags brjade jag blöda idag är allt bort ?
    Ont i bröstvårtorna 
    Började 27 dec slutade 30 dec sen har jag bara haft mellandblödningar som varit rosa lite bruna mkt brunt ca 1 v ..
    Sammband med allt detta har symtomerna funnits kvar.
    Blödningarna började på riktigt 28 dagaen då 27 bara var lite rosa :-/

så jag får fram 3 dagars blödningar och jag har 7 dagar !    
  • MissKaos

Nytt för mig, fast logiskt att dom dör i vatten.

babylängtan20 skrev 2013-01-15 16:19:44 följande:
    vad jag hört är de värme de blir sega i och får de kontakt med vatten dör de skitsamma om de är sant eller inte jag unvek det iaf sen är de upp till er hur ni gör :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-01-15 21:03:35 följande:
    Nytt för mig, fast logiskt att dom dör i vatten.
    Jo därför unvek jag bad de fertila dagarna för o spara soldater. Även för att inte hämma ägglossningen genom att bada för varmt då jag har riktigt varmt när jag badar .. Plus att det tar typ 12 innan ja kan ha sex efter ett bad eftersom jag blir så torr efter vattnet :p
  • floppan2008

Ja man får se om ägg och spermier överlevt i min 39C livmoder... Tror jag hade ÄL i söndags och då var febern borta. Hade sex också så det kom nya pigga spermier Har verkligen inga symtom. Känns som kroppen står på paus. Kan ju iofs vara positivt att det inte känns som vanligt. Kan ju vara något ovanligt på G. Fast tror inte det tyvärr

• Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-15 09:29:36 följande:
    Åh vad fint av er Lycka till! Hur länge brukar de bo hos er?

Tack :) vi trivs verkligen med att hjälpa andra :) Det är olika beroende på vilket syfte det är för, tidigare har vi haft ett barn på 7 år som bott hos oss varannan helg, till honom var vi stödfamilj. Sen har vi fått förfrågan om massa olika. Däribland en 10 månaders som vi skulle ha på heltid som uppväxt placering, men precis då blev jag gravid så vi var tvungna att tacka nej. Så nu har vi tagit tag i saken igen efter ma:t i somras. Barnet som kmr nu är en jour placering, då kan det vara allt från 1 dag till 1 år, längre oxå om det funkar för alla parter :) jourhem innebär att det är mkt brådskande för barnet att komma hit och med väldigt kort varsel för oss. Familjehem är lite mer planerat :) oj vilken förklaring :) ville bara få fram att det finns olika längder på hur länge dom är :)
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-15 10:41:01 följande:
    Vem var det nu igen som hade haft feber i 16 dagar? Minns inte! Jag hade en feberfri vecka då jag kände mig väldigt trött och seg. Sedan kom febern tillbaka och försvann i söndags, nu är jag livrädd att det ska komma tillbaka igen! Verkar ju omöjligt att bli frisk. Kreverar snart på att känna mig risig och trött

Det var jag, kom upp i 19 dagar, sen försvann den puts väck och har inte kommit tillbaka (peppar peppar ;). Hoppas du har samma tur! Så tråkigt att vara sjuk :/
  • 3 barns mamma84

De jag har hört är att man ska undvika bubbel pool

• 3 barns mamma84

Här är min svullna mage här tar jag in magen allt jag kan :-/ helt j*vl omöjligt!! det bara poff så är den där.
    Samma sak när jag ligger ner typ .
    Nu har jag ätit igen var såååå hungrig !!
    Den går verkligen inte neråt innan mens och vid äl kan den va så men efter mens så e den normal och inte såhär men nu har jag märkt att den bara blir svullnade och at ha benen uppåt typ sitter och benen uppår är inte skönt alls.
    Byxorna är tajtare nu också fast jag har byxorna neranför vid tros kanten.    
  • MissKaos

Ja, under graviditet sa vm till mig. Innan med?

3 barns mamma84 skrev 2013-01-16 00:04:21 följande:
    De jag har hört är att man ska undvika bubbel pool

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Här är det BIM+3. Har väldigt ömma bröstvårtor. Det håller på i ena äggstocken. Spänner till ibland och ilar till. Brukar inte känna så annars. Känns som en ÄL fast bara under en mikrosekund. Vågar inte hoppas på något. Men givetvis finns det ett underliggande litet hopp som spirar. Då skulle jag få bebis i slutet av sep början av okt. Något jag verkligen verkligen vill! 3 barbamamman det kanske inte var mf? Min kompis blödde rejält med klumpar. Hon är i v 11 nu. Ska du inte testa??? Nyfiken. Som fan

Svar på tråden Solstrålarna