• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Miss kaos skrev svar till dig också ovanför men citatet försvann.

• MissKaos

14dgr luthealfas är normalt. Jag mådde illa på cd21 m sonen. Kändes tydligt då1 syntes på magen cd 30.

floppan2008 skrev 2013-01-16 12:38:30 följande:
    Klart du kan bada! Inte så att vattennivån når upp till dina äggledaren eller livmoder Jag läste att ägget börjar dela sig redan i äggledaren på sin väg mot livmodern. Kanske är det därför det pirrar och sticker i äggledaren. Verkligen konstig känsla Jag ska testa 23/1. Men jag har bara 14 dagar mellan ÄL och bim så om ägget inte fäster fören efter 10 dagar vilket kan hända då har det ju inte ens hunnit fästa 23. Kommer testa fr.o.m. 23 iaf fram till bim.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Blir helt jävla irriterad. Har ÄL flytningar idag igen. Vad är det frågan om? Det ska ju gå över efter ÄL. Eller? Hade ÄL i söndags. Har idag ömma bröstvårtor så ÄL har varit. Vet inte om det är rester från mannen som kommer ut? Fler som upplever detta? Irriterande. Är hemma från jobbet denna veckan för att återhämta mig så man har ju all tid i världen att analysera. Få bli mys med mannen idag för säkerhets skull.

• MissKaos

Ja, det flyter ut restrer konstant när man ligger varannan dag. Iaf på mig!

floppan2008 skrev 2013-01-16 13:00:08 följande:
    Blir helt jävla irriterad. Har ÄL flytningar idag igen. Vad är det frågan om? Det ska ju gå över efter ÄL. Eller? Hade ÄL i söndags. Har idag ömma bröstvårtor så ÄL har varit. Vet inte om det är rester från mannen som kommer ut? Fler som upplever detta? Irriterande. Är hemma från jobbet denna veckan för att återhämta mig så man har ju all tid i världen att analysera. Få bli mys med mannen idag för säkerhets skull.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-16 12:38:30 följande:

Klart du kan bada! Inte så att vattennivån når upp till dina äggledaren eller livmoder Jag läste att ägget börjar dela sig redan i äggledaren på sin väg mot livmodern. Kanske är det därför det pirrar och sticker i äggledaren. Verkligen konstig känsla Jag ska testa 23/1. Men jag har bara 14 dagar mellan ÄL och bim så om ägget inte fäster fören efter 10 dagar vilket kan hända då har det ju inte ens hunnit fästa 23. Kommer testa fr.o.m. 23 iaf fram till bim.
    Nä precis. Men med tanke på det vi diskuterade tidigare i tråden.  Jag hoppas på plus men samtidigt gör det inget om det inte blir något. Så det känns rätt skönt! Vill ju helst inte ha så här sent fött barn. Men blir det så blir det! Då blir jag skitglad ändå. Men det är faktiskt riktigt skönt att inte behöva känna att nu måste de bli nåt! För de behöver det inte alls. =) 
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-16 18:46:43 följande:
    Nä precis. Men med tanke på det vi diskuterade tidigare i tråden.  Jag hoppas på plus men samtidigt gör det inget om det inte blir något. Så det känns rätt skönt! Vill ju helst inte ha så här sent fött barn. Men blir det så blir det! Då blir jag skitglad ändå. Men det är faktiskt riktigt skönt att inte behöva känna att nu måste de bli nåt! För de behöver det inte alls. =) 

Just därför har jag sån panik!!! För blir det inte nu måste jag hoppa över typ 2 månader. Då hinner dottern bli nästan 6 år innan hon får ett syskon. Vill bara inte få barn i november eller december. Jag känner verkligen att jag måste bli gravid Jag fattar det där med badet men jag tror inte på det... Att man inte ska bada alltså
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-16 19:38:06 följande:
    Just därför har jag sån panik!!! För blir det inte nu måste jag hoppa över typ 2 månader. Då hinner dottern bli nästan 6 år innan hon får ett syskon. Vill bara inte få barn i november eller december. Jag känner verkligen att jag måste bli gravid Jag fattar det där med badet men jag tror inte på det... Att man inte ska bada alltså

Nä det tror inte jag heller på. Men då vet jag ju varför jag inte lyckades denna gång i så fall ;)

vad trist att du ska måsta ha panik. Men förstår dig. Håller tummarna för dig!
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-16 19:38:06 följande:

Tänker lite samma. Fast dels med min "höga" ålder och makens. Och så sonen som nu fyller 4 år om 2veckor. Så går 3 månader till och så *vips* jag vill inte det ska ta 1 år till! VARFÖR började vi inte tidigare, tänker jag nu.
  • Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-16 10:29:25 följande:
    Tack för förklaringen! Gud så spännande.. Kan inte alls något om sådant här. Vad stort av er!! Samtidigt är det jättehemskt att barn lever i så dåliga förhållanden..

Vad händer efter de har varit hos er? Är det inte jobbigt "när de ger sig av"?

Finns så mkt hemskheter ute i samhället som vi aldrig kan tänka oss ens existerar i dagens Sverige. Människor som ställer upp och vill hjälpa behövs hela tiden.

Målet med en placering är alltid att barnet ska flytta hem så småningom, det är det man jobbar för. Klart det är jobbigt när dom flyttar hem igen, men förhoppningsvis har man byggt upp en fin relation och får fortsätta vara en del av deras liv.

:)
  • MissKaos
    Sanna890 skrev 2013-01-16 20:54:37 följande:

Finns så mkt hemskheter ute i samhället som vi aldrig kan tänka oss ens existerar i dagens Sverige. Människor som ställer upp och vill hjälpa behövs hela tiden.

Målet med en placering är alltid att barnet ska flytta hem så småningom, det är det man jobbar för. Klart det är jobbigt när dom flyttar hem igen, men förhoppningsvis har man byggt upp en fin relation och får fortsätta vara en del av deras liv.

:)
    Jodå, jag kan..
    Jobbar som sjuksyster. Med opiatberoende personer. Dvs, heroin (substitutionsporgrammet) Det är ett erhört stimulernade jobb, MAn hjälper verklgein folk, men slitigt. Just för vad som händer däruter..

Ibland önskar man man viste mindre..
Svar på tråden Solstrålarna