• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Nääää jag menar ÄL + 3 nu går jag verkligen händelserna i förväg bim 27!!!

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-16 09:46:51 följande:
    Haha, tänkte väl... Blev avis för en sekund. Men vi är snart där Solig
  • görabebis
    floppan2008 skrev 2013-01-16 09:46:51 följande:

Jag tänkte precis skriva test testa testa ;)

Jag tror jag oxå haft äl nu, missade den halvt om halvt tror jag men det kanske tar sig ändå :)

Så bim är den 28-29 skulle jag tro..

3barnsmamma testa! Vi kan spekulera hur mycket som helst, men köp ett test så får du veta.
  • floppan2008

Hi hi hi där skrämde jag er allt Nä här känns det nattagammalt. Om något skett så skedde det i söndags. Men det är allt skumt att det spänner så i äggstocken eller äggledaren. Tänk om det är ett ägg som delar sig som jag känner Hag som lovat mig själv att inte leta symtom. Går jättebra. Inte

• görabebis

Sanna890 det är otroligt givande att hjälpa andra och viktigt att ni finns som kan ställa upp! Hoppas det ska gå bra för er och barnet. Och kanske blir det ett bra avbrott i bebisverkstan och blir bebis då ni minst anar :) lycka till :)

O 19 dagar med feber låter ju inget kul! Sjukdomar kan hålla sig borta nu, är förkyld och ont i halsen.

Kändes så där sexigt nu när äl va ;)

• CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-16 00:02:03 följande:

Tack :) vi trivs verkligen med att hjälpa andra :) Det är olika beroende på vilket syfte det är för, tidigare har vi haft ett barn på 7 år som bott hos oss varannan helg, till honom var vi stödfamilj. Sen har vi fått förfrågan om massa olika. Däribland en 10 månaders som vi skulle ha på heltid som uppväxt placering, men precis då blev jag gravid så vi var tvungna att tacka nej. Så nu har vi tagit tag i saken igen efter ma:t i somras. Barnet som kmr nu är en jour placering, då kan det vara allt från 1 dag till 1 år, längre oxå om det funkar för alla parter :) jourhem innebär att det är mkt brådskande för barnet att komma hit och med väldigt kort varsel för oss. Familjehem är lite mer planerat :) oj vilken förklaring :) ville bara få fram att det finns olika längder på hur länge dom är :)
    Tack för förklaringen! Gud så spännande.. Kan inte alls något om sådant här. Vad stort av er!! Samtidigt är det jättehemskt att barn lever i så dåliga förhållanden..

Vad händer efter de har varit hos er? Är det inte jobbigt "när de ger sig av"?
  • CA5
    görabebis skrev 2013-01-16 10:00:11 följande:
    3barnsmamma testa! Vi kan spekulera hur mycket som helst, men köp ett test så får du veta.
  • Pommac

Fick Max idag på min monitor så nu har jag snart ägglossning. Och jag ska bada!! Ojoj! Hur ska det gå? Det kanske är just då det går? :)

• MissKaos

Det tar ju några dagar innan det fäster så än är det väl tidigt för symptom? Men vi hoppas! Kanske testa tidigt på äl +6?

floppan2008 skrev 2013-01-16 10:03:04 följande:
    Hi hi hi där skrämde jag er allt Nä här känns det nattagammalt. Om något skett så skedde det i söndags. Men det är allt skumt att det spänner så i äggstocken eller äggledaren. Tänk om det är ett ägg som delar sig som jag känner Hag som lovat mig själv att inte leta symtom. Går jättebra. Inte

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-16 12:30:31 följande:
    Fick Max idag på min monitor så nu har jag snart ägglossning. Och jag ska bada!! Ojoj! Hur ska det gå? Det kanske är just då det går? :)

Klart du kan bada! Inte så att vattennivån når upp till dina äggledaren eller livmoder Jag läste att ägget börjar dela sig redan i äggledaren på sin väg mot livmodern. Kanske är det därför det pirrar och sticker i äggledaren. Verkligen konstig känsla Jag ska testa 23/1. Men jag har bara 14 dagar mellan ÄL och bim så om ägget inte fäster fören efter 10 dagar vilket kan hända då har det ju inte ens hunnit fästa 23. Kommer testa fr.o.m. 23 iaf fram till bim.
Svar på tråden Solstrålarna