• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Själv känner jag inte nått..är på äl+3. Mina symtom runt äl brukar dock vara hungrigare och sugen på choklad typ center. Jag äter aldrig choklad eller direkt mycket mat.. Igår åt jag center, mat och popcorn så har förhoppningsvis haft äl ;) såg verkligen ut så på stickorna.

Det blev bara sex 2 gånger men tar det sig o det var vid rätt tidpunkt så kan man ju ha tur ändå.

Eftersom jag inte brukar få några pms symtom o eller liknande så har jag fått för mig att jag borde få det om jag blir gravid.. Eller skengravid i jakten på symtom haha.

• floppan2008

Här moler det på. Nu har jag börjat få molvärk i tjejmagen och det sticker i ena bröstet. Oerhört konstigt.

• Soffan

Inget är som väntans tider. Flört

Tycker själv jag har börjat gå på toa oftare och att tjejmagen har svullnat upp lite för byxorna spänner mer än vanligt..
    bim 23-24/1

• floppan2008

Läste att när det befruktade ägget förs genom äggledaren är det muskler som dras ihop och för ägget framåt. Kanske är det därför jag haft mol och spänn i äggledaren Efter 4 dagar kan ägget vara framme. Kanske därför jag nu istället fått molvärk i tjejmagen här spekuleras det vilt nu fast jag förbjudit mig själv! Har bara haft lite "kill" i äggledarens nedre del idag. De andra dagarna har det molt och nästan vibrerat. Undra när man kan börja tjuvtesta ägget måste ju fästa först! Ja om det nu är något förståss. Hoppas och hoppas.

• 3 barns mamma84

var det någon här som hade mens samtidigt som jag (mf) formodligen då för mig eller ja vad det nu för fn var men alltså var det någon som oxå skulle ha äl i morgon ???
    Eller var jag ensam med 18:e ?
    Fick för mig att många av oss blödde samtidigt förra månaden .

Blir spännade att se i morgon med gravtest !
    Igentligen inte så spännade faktist liiiiite nervöööööös :-/ tro mig jag nojjar mig hela tiden.
    Vissa dagar känner jag att hmm kn vra på smällen men vissa dagar neeej då jag blödde ju som en gris.
    Kände på tppen igår sen var mjuk kände idag på morgonen samma sak men högt upp precis vid slid öppningen typ haahaha kul grej men mjuk som svamp men inte öppen för 5 öre :-/        

• 3 barns mamma84
    Soffan skrev 2013-01-17 11:15:18 följande:
    Inget är som väntans tider. Flört

Tycker själv jag har börjat gå på toa oftare och att tjejmagen har svullnat upp lite för byxorna spänner mer än vanligt..
    bim 23-24/1
    Asg då vet du hur jag har det
  • babylängtan20
    floppan2008 skrev 2013-01-17 13:35:26 följande:
    Läste att när det befruktade ägget förs genom äggledaren är det muskler som dras ihop och för ägget framåt. Kanske är det därför jag haft mol och spänn i äggledaren Efter 4 dagar kan ägget vara framme. Kanske därför jag nu istället fått molvärk i tjejmagen här spekuleras det vilt nu fast jag förbjudit mig själv! Har bara haft lite "kill" i äggledarens nedre del idag. De andra dagarna har det molt och nästan vibrerat. Undra när man kan börja tjuvtesta ägget måste ju fästa först! Ja om det nu är något förståss. Hoppas och hoppas.
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-17 15:02:04 följande:
    var det någon här som hade mens samtidigt som jag (mf) formodligen då för mig eller ja vad det nu för fn var men alltså var det någon som oxå skulle ha äl i morgon ???
    Eller var jag ensam med 18:e ?
    Fick för mig att många av oss blödde samtidigt förra månaden .

Blir spännade att se i morgon med gravtest !
    Igentligen inte så spännade faktist liiiiite nervöööööös :-/ tro mig jag nojjar mig hela tiden.
    Vissa dagar känner jag att hmm kn vra på smällen men vissa dagar neeej då jag blödde ju som en gris.
    Kände på tppen igår sen var mjuk kände idag på morgonen samma sak men högt upp precis vid slid öppningen typ haahaha kul grej men mjuk som svamp men inte öppen för 5 öre :-/        

Jag BORDE ha ÄL den 19:e. INgen glad gubbe ännu.. och inte två starka streck heller.  Jag har nu ÄL testat flera ggr/dag.. Skitfånigt och eg meningslöst. Känner på mig att jag får glad gubbe imorgon, bara för att vi ska resa imorgon. Hantverkare kl 8:00 imorgonbitti! En grejj som måste fixas innan vi åker.. Så inge sexchanser förrsen på söndag eg. Ska försöka få med maken på noterna ikväll, så har vi iaf försökt OM det blir utslag! Packat tester i handbagaget. Hoppas bara inte jag blir stoppad i tullen. Pinsamt att försöka förklara vad det är med mina föräldrar i sällskap, Men jag vill ju gärna testa på flyget en gång eller iaf när vi landar på flygplatsen..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    babylängtan20 skrev 2013-01-17 16:55:42 följande:
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)

Spännande har inte ont i brösten vilket jag brukar ha direkt efter ÄL. Har däremot ömma bröstvårtor. Jag är lite glad att det inte känns som vanligt får se! Hoppas så!
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-17 18:33:59 följande:

Jag BORDE ha ÄL den 19:e. INgen glad gubbe ännu.. och inte två starka streck heller.  Jag har nu ÄL testat flera ggr/dag.. Skitfånigt och eg meningslöst. Känner på mig att jag får glad gubbe imorgon, bara för att vi ska resa imorgon. Hantverkare kl 8:00 imorgonbitti! En grejj som måste fixas innan vi åker.. Så inge sexchanser förrsen på söndag eg. Ska försöka få med maken på noterna ikväll, så har vi iaf försökt OM det blir utslag! Packat tester i handbagaget. Hoppas bara inte jag blir stoppad i tullen. Pinsamt att försöka förklara vad det är med mina föräldrar i sällskap, Men jag vill ju gärna testa på flyget en gång eller iaf när vi landar på flygplatsen..
    Pinsmt att bli stoppad men jag tor inte du blir stoppad bara om du har vapen med dig
    Ja men då har vi samtigt ju fast jag skall ju ha imon .
    har ing ältester hemma alls o inga gravtester för den delen .
    Men ha sex idag när ni ska sova och om du kan ha på morgonen oxå .
    Sen hoppas jg tt ni får en bra sex stund där sen vid solen (AVIS) här e det kallt hehe o massa snö .
    Håller tummisarna för dig vännen

Själv har jag bara molvärk och ont i ryggen.
    Snart e maten klar så jag kan äta för 2:a gången.

Hur länge ska ni vara borta ?
    Vi flyttar om 11 dagar vet inte om jag har tillgång till iternet då alls
    Hoppas en mannen ringde dom igår och sa att nästa vecka får dom komma och fixa till nya huset .             
Svar på tråden Solstrålarna