• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Jag tänkte oxå på om man ska ha uppehåll för ej sent på året barn. har aldrig tänkt i de banorna innan jag såg det på solsidan haha.
    Men vi tänker köra vidare. tar det sig så tar det sig.. och gör det inte så gör det inte. försöker ta det lite som det kommer känner jag :)

• floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-16 20:48:42 följande:
    Tänker lite samma. Fast dels med min "höga" ålder och makens. Och så sonen som nu fyller 4 år om 2veckor. Så går 3 månader till och så *vips* jag vill inte det ska ta 1 år till! VARFÖR började vi inte tidigare, tänker jag nu.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Eller hur??? Så tänker jag med. Var ju så jävla dum att jag trodde det skulle ta sig på första försöker också. Räknade iskallt med det
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-16 22:41:41 följande:
    Brukar man inte ha kraftig flytning några dagar innan ägglossning ? Tanke på att jag nu har 1 dag kvar den 18:e borde jag ha ägglossning men jag e snustorr sen borde jag ha bim 30/31 jan ... De e NU man ska bli kåt likom men jag bläääh likom .    

Varför köper du inte ett test?? Så du får svar.
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-16 23:10:02 följande:

Varför köper du inte ett test?? Så du får svar.

Jo jag har beställt men inget har kommit än kommer väl imorgon eller hmm fredag/lördag ..
    bra vänta likom.

Hur går det för er flickor ?   
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-16 23:16:15 följande:
    Jo jag har beställt men inget har kommit än kommer väl imorgon eller hmm fredag/lördag .. bra vänta likom. Hur går det för er flickor ?   

Jag fattar inte hur du klarar att vänta!!! Hade rusat till närmsta apotek. Ni i Danmark har ju billiga tester på Netto såg jag sist Hoppas du är gravid. Jag skulle tippa på det. Annars verkar ju din kropp helt i obalans!
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-17 06:48:03 följande:

Jag fattar inte hur du klarar att vänta!!! Hade rusat till närmsta apotek. Ni i Danmark har ju billiga tester på Netto såg jag sist Hoppas du är gravid. Jag skulle tippa på det. Annars verkar ju din kropp helt i obalans!
    Va finns det i netto ??? wow dwt visste jag inte
    Obalans kan ju vara det då efter mf om det nu var det eller om jag e fortfarande gravid .
    Mår så illa av svullen mage känns som en stridsvagn just nu hahaha

men jag borde j ha äl imorgon så magen svullnar upp då med likom.
    Kände på tappen igår natt innan läggdags kl 00.00 då var den högt upp men inte öppen ännu men kände av molvärk men som slutade igen men kanske har jag äl i morgon eller så jag ska se men vilken fall som hällst gör jag ett test för att se.     
  • floppan2008

[quote=68408785][quote-nick]3 barns mamma84 skrev 2013-01-17 07:40:52 följande:[/quote-nick]

floppan2008 skrev 2013-01-17 06:48:03 följande:
    Va finns det i netto ??? wow dwt visste jag inte Obalans kan ju vara det då efter mf om det nu var det eller om jag e fortfarande gravid . Mår så illa av svullen mage känns som en stridsvagn just nu hahaha men jag borde j ha äl imorgon så magen svullnar upp då med likom. Kände på tappen igår natt innan läggdags kl 00.00 då var den högt upp men inte öppen ännu men kände av molvärk men som slutade igen men kanske har jag äl i morgon eller så jag ska se men vilken fall som hällst gör jag ett test för att se.     
    [/quote Japp ganska billiga. Min bästa kompis höll upp ett test och gapade över hela netto. Snart behöver du sånna här!!! Det var typ sale på testen. Köpte inga för då var jag inte alls bebissugen. Blir spännande nu då. Tänk om! Jag har ont i bröstvårtorna och det mol och grejar i ena äggledaren. Nu har det flyttat sig neråt ÄL+4 idag. OM det är ett befruktat ägg som moler och gnolar så verkar det på väg till livmodern. Äch vad man inbillar sig. Mös på med mannen igår för säkerhets skull. Om det är ÄL. Känns som ÄL men mkt mildare. I söndags hade jag riktiga ÄL smärtor. Jösses. Veckorna till bim är oerhört sega. I helgen åker jag och mannen på spa. Mysigt att byta miljö och nästa v tänkte jag börja tjuvtesta
  • CA5

Brösten har börjat ömma här, som det alltid gör. Hade inte mkt sex kring äl så ska bli spännande o se om det ändå tog sig.

• CA5

Förresten.. Tycker kroppen är så häftigt! Får alltid ont i brösten den här dagen i cykeln (kollade anteckningar jag gjort). Så coolt!!

• floppan2008

CA5 kroppen är lustig :) Brukar ha sprängande ont i brösten på ÄL+4 men icke. Vi har jobbat på sim kaniner men är rädd att min feber ställt till det Givetvis finns hoppet där!

Svar på tråden Solstrålarna