• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    babylängtan20 skrev 2013-01-17 16:55:42 följande:
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)
    Jepp men alla känner inte till nog tog det sig
    Jag hade också så med några grav det bara stack till och som en smäll inne i magen dom en blixt typ .
    men sen kan man få nidis men det e inte så vanligt.
    Själv fick jag med sonen 2:a barnet då varade det i 4 dagar men det var som mens .   
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-01-17 16:55:42 följande:
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)

Jag var med helt säker på att jag var gravid ganska snabbt efter ÄL. Konstigt, vi hade försökt i 15månader och stod då i kö för IVF/utredning. Och så på Äl+6 kanske. HELT säker. Fast jag vågade inte tro på det då så jag väntade ju till BIM+6 att testa..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

6 dagar kvar till bim.. Känner mig så ogravid man kan vara.. Är helt inställd på att det inte blev nåt den här gången heller. Känns overkligt att det ska lyckas nån gång.. Nu är jag negativ , men det är så det känns.. Men så klart hoppas man, hoppet är ju det sista som sviker.

• Sanna890

6 dagar kvar till bim.. Känner mig så ogravid man kan vara.. Är helt inställd på att det inte blev nåt den här gången heller. Känns overkligt att det ska lyckas nån gång.. Nu är jag negativ , men det är så det känns.. Men så klart hoppas man, hoppet är ju det sista som sviker.

• 3 barns mamma84

Miss: önskar dig en trevligt resa Hjärtaoch ett + när du är hemma igen

• 3 barns mamma84
    Sanna890 skrev 2013-01-17 23:11:43 följande:
    Inga symtomer = graviditet
    symtomer = graviditet

Jag har molvärk och ger mig inget hop fast jag nog borde men orkar inte     
    men nu ska jag sova men hör av mig imon och berättar vad testet vissade
    Förmodligen -     
  • görabebis

Misskaos ha det så bra i thailand! Och kanske kommer äl när ni är där nere, hade ju passat bra :)

Jag känner inte nått, på stickorna förstår jag ju att jag haft äl, men inte haft några äl-sega-flytningar.. Men som sagt åt ju choklad igår o mer mat o det brukar jag göra vid äl.

Det är tråkigt att tiden går så långsamt mellan äl o bim. Jag är så otålig av mig. Har en känsla av att det inte blev något denna gång dock, men man kan ju hoppas.

Nästan alla av våra vänner är gravida nu med första eller andra barnet. Det hade varit så kul att bli det oxå.

• görabebis

Nu har jag ett självförvållat symtom ;) illamående. Ligger o kan ej sova för jag mår illa.. Åt 3 muffins till "middag" och som kvällsmat både knäckemacka och center på samma gång typ.. Inte ihop men efter varann. Min kropp är van vid lagad mat och inte dessa konstiga sug som är vid äl.. Mannen kollade lite konstigt på mig. Kan bara tänka mig vilka begär jag kommer få sen som gravid.. Man har haft vänner med en hel del knäppa begär.

• floppan2008

Sanna890 sist jag var gravid hade jag inga symtom. Mindre ont i brösten och kände bara lite sådär mensvärk som man gör innan bim. Fick rejäla bruna flytningar och trodde mensen var på G men icke. Det kanske är när man känner sig som mest ogravid som det smäller till Jag fick gå upp och kissa i natt. Är bara på ÄL +5 så det var nog slumpen. Dock fick jag såå ont i tjejmagen efter jag hade kissat det krampade och kändes presis som när jag var med dottern. Finns en chans att jag hade ÄL på tors el fre då jag hade känningar och ÄL flytningar. Isf är det ju bim+7-8 nu och då kan man ju börja få symtom. Spännande värre. Känner mig mindre gravid än förra månaden. Då mådde jag illa, var dödstrött och brösten var enorma och ömma till tusen. Nu har jag bara mkt mol i tjejmagen och lite lite ont i brösten, känner mig pigg... Hmmm Jaja man vet inte 3 barnsmor håller tummarna idag då du ska testa

Svar på tråden Solstrålarna