• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Så dum i huvudet... Testberoende... Har 8 kvar nu, testade förut. Som att jag trodde något skulle synas på ÄL + 5 men det är liiite kul ha ha. Behöver väl inte skriva att det inte visade något

• CA5

MissKaos - Ha en bra resa! :)

Floppan2008 - längtar man så är det svårt att hålla sig. Det är inte lång tid kvar nu :)

• CA5

Första gången jag var gravid hade jag mega mycket symtom och ett fruktansvärt humör. Och den graviditeten avslutades redan i v.9. Hoppas inte det blir likadant nu!

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-18 10:56:01 följande:
    Första gången jag var gravid hade jag mega mycket symtom och ett fruktansvärt humör. Och den graviditeten avslutades redan i v.9. Hoppas inte det blir likadant nu!

Nej det ska vi inte tro!!!
  • 3 barns mamma84

Hej hopp !
    Jag har inte hittat mitt kort så jag kan inte köpa gravtest ska fråga vännen om ett gravtest men då kan jag inte ta den idag ?? kissar ju hela tiden så det måste vara morgonurin.
    Typist blir bara såååååå knäpp.
    Men jag återkommer sen flickor.
    Nu ska jag städa och packa lite.    

• Pommac

MissKaos: Trevlig resa!!! 

Nu börjar den eviga väntan på bim som blir ca den 29.e. Ska slösa bort ett test nästa helg bara för att.

• 3 barns mamma84

Det blev - idag med apoteckets test höl mig mkt från 13.30 till hmm 16.00 ca men det blev -iaf.
    Har beställt hem 2 gravtest från testlagret kanske kommer dom imorgon lördag eller måndag om inte söndag få se.
    Kroppen e skum iaf fortfarande.

Hur går det för er ?    

• 3 barns mamma84
    Pommac skrev 2013-01-18 18:04:38 följande:
    MissKaos: Trevlig resa!!! 

Nu börjar den eviga väntan på bim som blir ca den 29.e. Ska slösa bort ett test nästa helg bara för att.

Du ska se att det går väldigt fort till BIM
    önskar dig lycka till 

• 3 barns mamma84
    görabebis skrev 2013-01-18 00:54:03 följande:
    Nu har jag ett självförvållat symtom ;) illamående. Ligger o kan ej sova för jag mår illa.. Åt 3 muffins till "middag" och som kvällsmat både knäckemacka och center på samma gång typ.. Inte ihop men efter varann. Min kropp är van vid lagad mat och inte dessa konstiga sug som är vid äl.. Mannen kollade lite konstigt på mig. Kan bara tänka mig vilka begär jag kommer få sen som gravid.. Man har haft vänner med en hel del knäppa begär.

hehe men du måste äta gumman för att inte må så illa fast det är jobbigt att må illa och äta samtidigt
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-18 22:14:29 följande:
    Det blev - idag med apoteckets test höl mig mkt från 13.30 till hmm 16.00 ca men det blev -iaf. Har beställt hem 2 gravtest från testlagret kanske kommer dom imorgon lördag eller måndag om inte söndag få se. Kroppen e skum iaf fortfarande. Hur går det för er ?    

Vad tråkigt! Hoppas att det var för att du testade mitt på dagen. Bättre lycka vid nästa test!

fått sådan mensvärk ikväll!!! Jag ska ju inte ha mens nu??! Hade ju ÄL igår... Hmmm???
Svar på tråden Solstrålarna