fyrabarnsmor4 skrev 2013-02-18 09:24:15 följande:
TS
Jag tycker du kan fortsätta längta efter barn o pratar ibland med sambon om det.
Min man ville först inte ha barn öht! jag som VILL HA barn, gärna många barn.
Det visste han INNAN vi blev tillsammans och jag visste vad han ville oxå.
Ca halvår senare frågade jag honom vad han tyckte om barn. Samma sak då... VILL INTE HA BARN ÖHT!
Jag bestämde mig att stanna kvar hos honom för jag älskar honom högt!
ca 4 år senare sa han helt plötslig till mig att han vill ha ETT barn med mig.
När dottern var ca 6 månader så sa han att han vill ha ett barn till...och ett till...och ett till...
Idag jobbar vi med femte barn...slutet av nästa vecka tänker jag ta ett grav.test så vi får se om det finns ett litet boende hos mig...
Vill önskar dig lycka till. Stå ut, han kan kanske ändra sig så du kanske är gravid om 12 månader istället för om 24 månader eller så...
KRAM
Tack för svaret! Fyra år låter visserligen mycket, men då ändrade han sig å andra sidan från att inte vilja alls till att vilja jättemycket :) Min karl vet ju redan att han vill, så förhoppningsvis behöver inte jag vänta lika länge!
Just nu är jag inne i en period när det är mycket på jobbet och jag är trött och orkar knappt med mig själv, så det håller längtan i schack. Intalar mig själv hur mycket jobbigare det skulle vara om jag var gravid eller hade ett litet barn att ta hänsyn till också. Det fungerar för tillfället, men förmodligen sköljer längtan över mig snart igen.
Håller tummarna för att nummer 5 är på väg hos er :)