SandraB1985 skrev 2013-10-03 14:31:03 följande:
fjonkisen!! jag känner precis som du!!!! letade precis upp denna sida och det känns som om jag kan få skriva av mig här.. min sambo vill inte ha barn nu.. han e 22.. jag nyss fyllda 28.. min tid rinne rut känns det som.. förra året fick 5 av mina närmsta vänner barn.. där inkluderar min bror.. för dagen mår jag sååå dåligt.. jag kan inte heller prata med min sambo om det då jag vet att han vill fixa med huset först innan han skaffar barn..detta året fixk han en systerson.. jag grät som en gris för mig själv då jag fick veta attförlossningen ägt rum. jag kunde inte ens le åt det... tycker det e så orättvist allt.. vet en tjej som nyss fått barn, hon har ingen pappa till ungen, han ville inte ha barnet. hon har inget jobb, o bor hos sin pappa.. jag då, jag har allt... dock inte ett fullt heltids jobb, men jag jobbar!!! usch.. mår såå dåligt. nu vill jag sluta med mina p piller.. de har gjort så att jag inte haft mens på över ett år.. men HUR ska jag kunna berätta detta för min sambo utan att känna mig så dum o korkad, som jag känner mig??? kramar till er alla i min situation
Gud vad skönt att höra att jag inte är ensam om att känna lite sorg mitt i glädjen..
Läste dina andra inlägg, bla annat det där han sa att det inte blir något sex, det är ju lite tarvligt av honom kan jag tycka, det är väl inte bara ditt ansvar att skydda dig? Eftersom han inte vill ha några barn än så faller det på honom att se till att använda kondom, eller köra med avbrutet sex (men med den metoden finns det inga garantier att det inte skulle råka hända, men i alla fall).
Nu är det så här att jag är till 80% säker på att jag är gravid! trodde inte mina ögon när jag var på toa några dagar efter äl och fann att det kom lite rosa på pappret, tänkte först till min förfäran att mensen blir 10 dagar för tidig... men nu har det gått nästan 5 dagar sen dess och inget mer.. och jag fortsätter ha symtom som väldigt ömma bröst, ont i tjejmagen (stickningar)och molvärk, som växtvärk i höfterna, metallsmak i munnen.. och väldigt bubblig mage... sååå, jag hoppas hoppas det är en liten en! Min sambo vet inget än så länge eftersom jag vill vara 1000% säker innan jag släpper bomben, har BIM på söndag så vi får se :)
Hoppas alla ni andra här får börja verkstan snart, vi hoppas på en/flera bebisar 2014 :)
Kraaam