• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Stassa
    egrandin skrev 2013-08-16 08:06:11 följande:
    Förlåt för att jag svär, men fan jävla skit. Vaknade vid femtiden imorse av att menshelvetet kom, en hel jäkla vecka senare. Har inte orkat gråta, inte orkat tänka. Måste ta mig igenom den här arbetsdagen och sen bryter jag fan ihop. Kommer tillbaka hit efter helgen. Lycka till till er andra.

Jag lider med dig Egrandin.
  • Spirello
    egrandin skrev 2013-08-16 08:06:11 följande:
    Förlåt för att jag svär, men fan jävla skit. Vaknade vid femtiden imorse av att menshelvetet kom, en hel jäkla vecka senare. Har inte orkat gråta, inte orkat tänka. Måste ta mig igenom den här arbetsdagen och sen bryter jag fan ihop. Kommer tillbaka hit efter helgen. Lycka till till er andra.

Stor kram till dig!
  • Stassa

Det är verkligen märkligt det där med mensen. Jag har väll aldrig varit stor fantast av att ha mens. Jag har alltid sett det som ett tecken på att allt är som det ska vara, att kroppen fungerar normalt. Men nu helt plötsligt så är mensen ett tecken på att kroppen INTE fungerar normalt, eller i alla fall inte fungerar så som jag vill att den ska fungera.

• VEA

Egrandin: En styrkekram till er! Hoppas så att det snart tar sig för er!

• Frajda 80

Tråkigt med mensen Egrandin...

Själv ville jag denna månad att den skulle komma eftersom vi kör med IVF nu.

Jag hoppar av denna grupp trots att jag är en skicka-vidare. Den tiden är nästan ute och vi ska göra en IVF.

Kram och lycka till och tack igen 1234567 att jag fick chansen att använda monitorn, jag har lärt mig att jag har kort lutealfas med hjälp av den. Jag hoppas också att du mår bra med din bebbe i magen.

Kram alla

• Pixlar

Tråkigt att höra egrandin. Styrkekramar till dig!

Lycka till med er IVF Frajda 80!

• VEA

Frajda80: Lycka till. Uppdatera oss gärna om du vill :).

Stassa: Håller tummarna :). Spännande!

• Frajda 80
    VEA skrev 2013-08-16 13:21:55 följande:
    Frajda80: Lycka till. Uppdatera oss gärna om du vill :).

Stassa: Håller tummarna :). Spännande!
    Jag tar bort denna som favorit, men skicka gärna PM till mig.
  • Towe

Är det slut för 30 guppen nu? Eller vad man nu ska säga?

Svar på tråden 30 utvalda 2013!