gabbi81 skrev 2013-08-17 11:59:55 följande:
Tom 31/8 ska vi som är med i 30 gruppen och som inte blivit gravida än rapportera om våra monitorer. Från 1/9 så är vi inte längre tvungna att göra det om vi inte vill. Vet inte vad som kommer att hända med denna tråden från 1/9, om den kommer fortfarande att vara aktiv eller om den kommer att "dö ut" . Är det någon som vet vilka andra trådar det finns för oss som ännu inte lyckats bli gravida. Vore ju skoj att få veta hur det går för oss VIP:are som inte blivit gravida under "Clearblue perioden 1/2-31/8" Jag kommer ju definitivt att fortsätta med Clearblues monitor och när stickorna är slut så kommer jag definitivt att köpa nya om jag inte lyckats bli gravid innan dess.
Jag tror och hoppas, att denna grupp inte kommer att dö ut. Eftersom jag bara behöver använda 10 stickor (ÄL på dag 13 eller 14), så har jag ganska så många packet kvar, och tänker fortsätta använda monitorn tills jag blir med barn. Nu hoppas jag ju innerligt at jag inte kommer att behöva använda monitorn igen, BIM-2 idag.